  • 81. Data: 2015-03-24 22:44:00
    Temat: Re: [cross]kolizja - zbite lusterko
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Niby w jaki sposób mijając się można stracić PRAWE lusterko? Mowa o
    > Polsce a nie GB!

    Nie wiem. Nie ustaliliśmy do tego i nikt nie powiedział, że w trakcie
    wymijania to było. To był argument, że można nie zauważyć.

    > Jak można nie zauważyć braku lusterka?

    Siedziałem jako pasażer. Też się dziwiłem.

  • 82. Data: 2015-03-24 22:51:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:8427947428$20150324223443@squadack.com...

    > Niby w jaki sposób mijając się można stracić PRAWE lusterko? Mowa o
    > Polsce a nie GB!

    Rowerzysta, barierka, krzaki... Można stracić lusterko przy omijaniu lub
    wyprzedzaniu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 83. Data: 2015-03-24 22:54:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

> [...]
    > pojeździe ?
    >
    > 2. Jak Wasze doświadczenie? (współwina? wina którego ?) - niestety w
    > jednym było 5 osób (uszkodzone lusterko) a w drugim tylko kierowca.
    > Mamy zatem 5 świadków twierdzących że kierownik konkurencyjnego auta
    > akurat jechał w stronę tego pojazdu (z rozbitym lusterkiem) i
    > doprowadził do zbicia, a następnie uciekł z miejsca zdarzenia (bo nie
    > zauważył zepsucia).
    >
    > Auto z 5 świadkami oczywiście stało bo widząc wąską drogę się
    > zatrzymało (czego nie potwierdza kierowca z całym lusterkiem, któy

    Kamerka?

    Inaczej to nie widze szans na udowodnienie winy, a nie sadze aby zeznania
    swiadkow z pojadu było wiarygodne.

    Tak, to mozliwe, ze jedno sie zbiło a drugie nie.

    Ale o co chodzi? Ten ze zbitym chce OC? Na lusterko za 100zł?

  • 84. Data: 2015-03-24 22:54:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak obaj jechali, to obaj winni, widzac ze nie ma miejsca na
    > bezpieczne miniecie nalezalo sie zatrzymac i poczekac.

    Ale z tego co czytałem jeden twierdzi, ze stał...

    Ale pozostaje kwestia dowodów...

  • 85. Data: 2015-03-24 22:54:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mruk t...@g...pl ...

    > stoję na innym stanowisku. Małe szanse.
    >
    > Liczyłem,że może ktoś ma jakiś pomysł. Zasada dynamiki ? (czemu
    > uszkodzone miałoby być tylko jedno).

    A czemu nie?
    Uderz metalową kulką w lustro...

  • 86. Data: 2015-03-24 22:55:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > oszustwo, a ja zwracam uwagę na to, że z samego faktu, iż kierujący
    > drugim pojazdem zdarzenia nie zauważył nie wynika, ze faktycznie po

    Robercia - walnałes kiedys w lusterko?
    TEgo huku nie da sie nie zauwazyć...

  • 87. Data: 2015-03-24 22:55:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mógł po postu nie zauważyć.

    Nie zauwazyc czego? Uderzenia? Walnąłes się kiedys lusterkami?

  • 88. Data: 2015-03-24 22:55:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale pilka nie uszkodzil wazonu, tylko podloga.
    > I tam juz slady beda ... moga byc.

    Ale chodzi o wine piłki a nie podłogi...

  • 89. Data: 2015-03-24 23:02:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello yabba,

    > Rowerzysta, barierka, krzaki... Można stracić lusterko przy omijaniu lub
    > wyprzedzaniu.

    To ma się NIJAK do opisywanej sytuacji!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 90. Data: 2015-03-24 23:02:27
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > Hello Robert,
    >
    > Tuesday, March 24, 2015, 4:04:14 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie da się nie zauważyć pierdolnięcia, które urywa lusterko.

    nawet przeprowadziłem eksperyment. Przy 70km/h uderzyłem lusterkiem o
    kawałek przygotowanej w tym celu resztki opony. Pier***cie było tak
    wielkie, że pomimo, że lusterko nie odpadło to huk był tak wielki, że
    nie da się tego nie zauważyć.