  • 21. Data: 2004-07-21 15:58:09
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > I teraz cytuję dwie twoje wypowiedzi. Jeśli nie widzisz różnicy, to po
    > co w słowach przepłacać ...:
    >
    > Cytat 1: "jas72 pyta czy 'kruk' moze mu cos zabrac w razie odwiedzin."
    >
    > Cytat 2: "ze nie chce skoro obawia sie czy moga mu cos wziac."
    >
    > To do wafla Pana , sprecyzuj, wedle ciebie OBAWIA SIE czy mogą mu coś
    > wziąć, a może PYTA SIĘ czy mogą mu coś wziąć ...

    no i gdzie sprzecznosc?

    > A w drugą stronę ?
    > Teraz ponownie odsyłam cię do innego wątku :
    > <cdleui$mll$1@nemesis.news.tpi.pl> - napisałem, jaś niczego nie
    > napisał ... żadnych szczegółów, "światła sprawy" ... pieprzenie o
    > szopenie.

    > Otwierasz przeglądarkę internetową.W polu adresu wpisujesz
    > http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl , W polu "Szukaj
    > wiadomości zawierającej *ID wiadomości* wpisujesz podany przezemnie
    > Message-ID i klepiesz paluszkiem w klawisz ENTER. Czytaj - negowałeś
    > to co ja powiedziałem "dokładnie" moimi słowami.

    nie mam czasu na takie zabawy, aby wklepywac i czegokolwiek szukac
    zwlaszcza jak Ty wciaz nie rozumiesz moich slow.

    EOT

    pozdr.
    marcin

  • 22. Data: 2004-07-21 16:41:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Może ... ale ty możesz mu tego nie wydać ... W związku z powyższym:
    >
    > Art 284. § 2. Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    >
    > Nie wiem ,czy ta "NIEMOŻNOŚĆ" wyszła by komuś na dobre .. Fakt. Zabrać w
    > opisywanej przeze mnie sytuacji nie może ... Ale źle to się skończy ...

    Nie każda odmowa wydania rzeczy, szczególnie firmie windykacyjnej, która
    zwykle słabo radzi sobie z wykazaniem podstaw swojego roszczenia, jest
    od razu przywłaszczeniem.

    KG

  • 23. Data: 2004-07-21 16:55:28
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > Nie każda odmowa wydania rzeczy, szczególnie firmie windykacyjnej, która
    > zwykle słabo radzi sobie z wykazaniem podstaw swojego roszczenia, jest
    > od razu przywłaszczeniem.

    P:iszę o przypadku, który ja opisuję.
    Jaś opisał zupełnie NIC.
    W sytuacji, gdy umowa była odpowiednio skonstruowana, a następnie
    prawa do niej w pełni scedowane na inną firmę, ma ona takie samo prawo
    dochodzić swoich roszczeńjak pierwszy wierzyciel.
    Nie chcesz zapłacić - nie chcesz wydać towaru (A może go już nie masz)
    mam 100 % podstawę zrobić to co napisałem ... Dopóki Jaś nie
    przedstawi konkretnie swojego przykładu możemy pieprzyćtrzy po trzy
    ... BO może ja powiem, że mam w pełni własnośc towaru udokumentowaną,
    odmowę wydania towaru w której dłużnik powołuje się na to, że świadom
    jest odpowiedzialności karnej i co więcej chce ją ponieść - to
    tymożesz od razu mi napisać, a jak ci się kawa na papiery wyleje , to
    co zrobisz ?

    EOT
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 24. Data: 2004-07-21 17:02:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 12:45:53 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Może ... ale ty możesz mu tego nie wydać ... W związku z powyższym:

    jesteś jak Wałęsa - za a nawet przeciw :D

    Kruk ani wierzyciel nie ma prawa niczego wynieść z czyjegoś domu - nad czym
    się tu w ogóle zastanawiać?????

    > Art 284. § 2. Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    spokojnie, od paragafów to mamy sądy póki co

    > Jeśli chcemy rozważać temat w stronę " Czy Heniek może mi Pie%^$&^ć"
    > dojdziemy do wniosku, że żaden przepis nie uprawnia go do tego ...
    > prawda ?

    ba nawet kilkadziesiąt zabrania.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 25. Data: 2004-07-21 17:06:13
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 13:29:08 +0200, Traaq naskrobał(a):

    > "tak" - w cudzysłowie dla jasności,
    > słysząc często o tej firmie myślę, że jest już dość znana i ustawiona
    > na rynku,
    > nie sądzę żeby popełniali szkolne błędy grożące procesem i
    > odszkodowaniem,
    > tj wysyłanie smutnychj łysych panów.
    > przyjdą z komornikiem i zabiorą.

    A od kiedy to komornicy w ogóle pokazują sie z jakimiś chipkami z
    windykacji? W ogóle nie są mu do niczego potrzebni.

  • 26. Data: 2004-07-21 17:15:09
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 15:38:59 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > A czytasz moje posty ?
    > A przeczytaj <cdlhjg$7sb$1@nemesis.news.tpi.pl>

    problem w tym że, niewiele w nim prawdy a jeszcze mniej na temat :>

    > A po co do sądu ? Prokuratura załatwi wszystko ... w sumie nie muszę
    > stawiać się na rozprawach ...

    buhehehe :) a prokuratura już biegnie po twój telewizor. W 99,99%
    przykadkach odpowiedz z prokuratury jest jedna - sprawa dotyczy roszczenia
    cywilego które powinno być dochodzone na DRODZE SĄDOWEJ.

    Świadomie pomijam fakt kiedy dłużnik oświadczy, że sprzet uległ zniszczeniu
    ( co za pech!) a w rzeczywistości jest u wujka w Gdańsku.

    > Klauzula wykonalnosci na wyrok nakazujacy odebrac np szafke ... Cos mi
    > nie gra ...

    co ci nie gra? że trzeba mieć wyrok sądowy najpierw ? :D

  • 27. Data: 2004-07-21 17:19:48
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Traaq" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dochodzenie
    > "tak"
    > tak,
    > jezeli nie ma jeszcze przedawnienia, a pisanina była obliczona na "a
    > nuż się uda"

    Ok, to jeszcze pytanko inspirowane pózniejszym tematem. Jaszczur napisal
    "musisz mieć dowód doręczenia, który stanowi załącznik do
    pozwu o nakaz zapłaty"
    [news:slrncfss68.a8d.jaszczur@workstation.at.my.home
    .or.workplace.pl ] Czy
    dobrze z tego wnoszę, ze zanim Kruk itp pognają do sądu po nakaz zapłaty
    muszą wysłac choć jeden list pocztą poleconą? Art.485 paragraf 1 mówi, ze do
    pozwu nalezy dołaczyć dokumenty uzasadniające dochodzone żądanie w postaci
    1. dokumentu urzędowego [ czy mogłabym poprosić o wyjasnienie?:-)], 2.
    zaakceptowanego przez dluznika rachunku [gdzies spotkalam sie tez z
    okresleniem zaakceptowanej faktury - i tu moje pytania - jesli np ktos
    otrzymuje od TPSA/Cyfra/Idea etc rachunki/faktury to czy nalezy przyjąć ze
    je akceptuje nie wnosząc do nich sprzeciwu?] 3. wezwaniem dłużnika do
    zapłaty i pisemnym oświadczeniem dłużnika o uznaniu długu [czyli..?:-)]

    Sorrki, ze tak drąże ale kwestia firm windykacyjnych wraca przynajmniej 1x
    na tydzien i sie zaciekawilam. Ojcu wole głowy nie zawracac a do
    pazdziernika grupa jest moim jedynym źrodlem wiedzy:-)

    HaNkA

  • 28. Data: 2004-07-21 17:20:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 13:55:32 +0200, HaNkA ReDhUnTeR naskrobał(a):

    > 1. czy Kruk itp ma prawo operować danymi dłuznika - vide np ta sprawa
    > http://gazetabankowa.pl/dzialy_gb_3/instrumenty/praw
    o/0,5810,141,art.html

    Kruk ma prawo inna sprawa czy wierzyciel ma prawo przekazać dane do Kruka
    :D
    Poza tym wyrok nie jest prawomocny wiec odpowiedz: MOŻE

    > 2. czy realna jest wizja ze taka firma pokusi się o sądowe dochodzenie
    > swoich roszczeń zakładając ze odpowiedz na pierwsze pytanie brzmi "tak"

    Jeżeli roszczenie jest bezsporne to jest to bardzo prawdopodobne.

    > 3. czy mozna krukowi i innym windykacyjnym kazac spadac na drzewo i żądać
    > zaprzestania przetwarzania danych osobowych zakladajac ze odpowiedz na
    > pierwsze pytanie brzmiala "nie"

    1. Krukowi czy wierzycielowi można kazać spadać na drzewo zawsze,
    niezależnie od sytuacji
    2. Komornikowi dla odmiany nie wolno bo to własnie jemu ( a nie
    windykatorom) KPC daje uprawnienia do przeszukania czy nawet rewizji
    osobistej (!!!).

  • 29. Data: 2004-07-21 17:25:36
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    > dobrze z tego wnoszę, ze zanim Kruk itp pognają do sądu po nakaz zapłaty
    > muszą wysłac choć jeden list pocztą poleconą?

    Jeśli nie jest to sprawa gospodarcza, to nic nie musi. Naraża się
    ewentualnie na poniesienie kosztów procesu.
    A Kruk raczej pogna po nakaz zapłaty ale w postępowaniu upominawczym, a
    nie nakazowym.

    KG

  • 30. Data: 2004-07-21 17:26:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > jesteś jak Wałęsa - za a nawet przeciw :D

    Ale jeśli taki "KRUK" przyjdzie i powie, chcemy nasz sprzęt, a ty nie
    masz przeciwskazań to MOŻE WEJŚĆ CI DO DOMU I TO ZABRAĆ (Nie masz
    przeciwskazań, dobrowolnie wpuszczasz do domu, udostępniasz sprzęt)

    > Kruk ani wierzyciel nie ma prawa niczego wynieść z czyjegoś domu - nad czym
    > się tu w ogóle zastanawiać?????
    > spokojnie, od paragafów to mamy sądy póki co

    Ale to wierzyciel składa zawiadomienie ... Nie sąd. WIerzyciel
    korzysta z istniejącego kodeksu - dzialania dłużnika noszą znamiona
    przestępstwa opisanego w tym artykule, wierzyciel zawiadamiania organy
    ścigania. Rozprawa, jeśli nie okaże się, że jest inaczej (czyli
    popełniono przestępstwo) to chciał, nie chciał wyrok taki zapadnie ;)

    > ba nawet kilkadziesiąt zabrania.

    A na omawianą windykację Kruka nie ma paragrafów zabraniających ...
    dopóki JAŚ nie wyraża zdecydowanych sprzeciwów i ułatwia postępowanie,
    to przychodzi KRUK, bierze co swoje ... Jak wspominałem ... możemy tak
    pie%&^$&^$^ bez końca ... Szanowny Jaś zawalił temat ala Czy tato może
    rozwieść się z mamą ...

    Do ku&^*%^*( nędzy .... ale nie podał szczegółu np jednego - Mama i
    tato nie żyją ... i może skończmy to trollowanie , bo jakoś mam
    wrażenie (łacznie z moimi wypowiedziami) , że wątek w tą stronę
    poszedł ... dopóki koleś nie powie jaki ma problem to ja
    pie%^&%^&*%&*( tą dyskusję.

    A może zacznijmy dla równowagi nowy wątek. Czy w Polsce obowiązuje prawo.

    bA ... padnie odpowiedź ... obowiązuje oczywiście ... ktoś napisze, że
    np tu nie postąpiono zgodnie z prawem ... a ktoś inny, że w jego
    przypadku jeszcze inaczej ... zatem, czy możemy skończyć to pieprzenie
    bez konkretów ???
    Zwróć uwagę na to, że nasz wesoły jasio, zapodał trollowy temat i ani
    razu mordy nie otworzył, bo pomóc ukierować tą dyskusję na jakieś
    konkretne rzeczowe rozwiązania w problemie , jaki go dręczy ... Ja bym
    ocipiał widząc mnogość odpowiedzi tak rozbieżnych i przedstawił sprawę
    tak by można byłop iść dalej, bądź udzielić jakiejś konkretnej
    odpowiedzi ....

    Dla mnie EOT