  • 31. Data: 2004-07-21 17:28:01
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > buhehehe :) a prokuratura już biegnie po twój telewizor. W 99,99%
    > przykadkach odpowiedz z prokuratury jest jedna - sprawa dotyczy roszczenia
    > cywilego które powinno być dochodzone na DRODZE SĄDOWEJ.

    Gdyby nie ustawa o ochronie DO ... zawaliłbym cię na kilkadziesiąt
    skanów .. bo więcej niż 100 dla ciebie nie chciałoby mi się skanować.
    EOT

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 32. Data: 2004-07-21 17:31:11
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "A. Tesler" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli jednak
    > normalnie Cię zawiadamiają jaki masz problem, kogo reprezentują (okażą
    > pełnomocnictwo) i chcą porozmawiać na ten temat i ustalić jakie masz
    > możliwości wyjścia z problemu

    Heh, nie dalej niz wczoraj zadzwonila do mnie znajoma, ze otrzymala pismo z
    Kruka, ze zalega z płatnosciami za kablowke w kwocie jakies tam. Nie bylo
    tam niestety napisane z jakiego okresu czasu pochodzi rzekoma zaleglosc
    [znajoma twierdzi ze rachunki ma w porzadku], nie bylo chyba pelnomocnictwa
    [ chyba bo nie widzialam umowy na oczy] bylo natomiast napisane ze jesli nie
    ureguluje naleznosci w przeciagu 24 godzin od otrzymania pisma [ list rzecz
    jasna zwykly] to Kruk podejmie dalsze kroki - chyba bylo napisane ze
    skieruje sprawę do sądu. Całość nazywala sie wezwanie do dobrowolnego
    uregulowania dlugu czy jakoś takoś:-) Bylo tez info żeby wyslala kserokopie
    zapłaconych rachunkow Krukowi - znajoma nie czuje jednak potrzeby wydawania
    paru zlotych na fax czy polecony do jakiejs dziwnej firmy. Ja powiedziałam
    jej, zeby pismo od Kruka umieściła w koszu. Ale teraz sie zastanawiam, jak
    Was czytam, czy aby slusznie:-))

    HaNkA

  • 33. Data: 2004-07-21 17:38:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 19:28:01 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Gdyby nie ustawa o ochronie DO ... zawaliłbym cię na kilkadziesiąt
    > skanów .. bo więcej niż 100 dla ciebie nie chciałoby mi się skanować.

    Pytanie zasadnicze - po co? żeby otrzymać drugie tyle odmownych? praktyka
    jest taka że prokuratura z zasady NIE zajmuje sie sprawami które są sądzone
    na drodze cywilnej a w szczególności gdy roszczenie jest sporne taki jak
    np. niespłacony w 50% kredyt na rzeczy z przeniesioną własnością na bank.
    Ba, najcześciej bank w ogóle nie chce tej rzeczy :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 34. Data: 2004-07-21 18:09:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > praktyka jest taka

    Ile złożyłeś tego typu zawiadomieńw życiu i ile było odmownych.Mam
    nadzieję, że ilość jest conajmniej jakąśsensowną próbką statystyczną
    ... (100 odpada ... za mało)

    > że prokuratura z zasady NIE zajmuje sie sprawami które są sądzone
    > na drodze cywilnej

    Ale 284 KK To sprawa *K* *A* *R* *N* *A*

    > Ba, najcześciej bank w ogóle nie chce tej rzeczy :D

    Cóż ... różne 2 światy , różne strony, różne punkty widzenia.

    EOT po raz ostatni

  • 35. Data: 2004-07-21 19:12:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > Pytanie zasadnicze - po co? żeby otrzymać drugie tyle odmownych? praktyka
    > jest taka że prokuratura z zasady NIE zajmuje sie sprawami które są sądzone
    > na drodze cywilnej

    Ciekawe skąd tyle skazań z art.286§1 za wyłudzenie pieniędzy z banku.
    Przecież to też bez problemu może być dochodzone na drodze cywilnej.
    A prokuratura potrafi też oskarżyć za niezwrócenie pożyczki...

    KG

  • 36. Data: 2004-07-21 19:52:06
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ciekawe skąd tyle skazań z art.286§1 za wyłudzenie pieniędzy z banku.
    > Przecież to też bez problemu może być dochodzone na drodze cywilnej.
    > A prokuratura potrafi też oskarżyć za niezwrócenie pożyczki...

    to zupelnie inna para kaloszy. wyludzenie kredytu bardzo czesto wiaze sie
    z falszywymi dokumentami, poswiadczeniem nieprawdy lub zatajeniem faktow
    istotnych dla udzielenia kredytu. aby prokuratura mogla sie sprawa zajac
    musi miec podstawy.

    ale znam takie przypadki, gdzie "stronnicza" lub "znajoma" prokuratura
    udupila (lub probowala) kogos niewinnego. najczesciej w malym miescie :)

    pozdr.
    marcin

  • 37. Data: 2004-07-21 20:43:33
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 20:09:22 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Ale 284 KK To sprawa *K* *A* *R* *N* *A*

    Tylko wtedy gdy prokuratur zastrzeże przesłanki w dostarczonych dowodach
    oraz wysłucha drugiej strony.

  • 38. Data: 2004-07-21 20:46:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 21:12:56 +0200, kam naskrobał(a):

    > Ciekawe skąd tyle skazań z art.286§1 za wyłudzenie pieniędzy z banku.
    > Przecież to też bez problemu może być dochodzone na drodze cywilnej.
    > A prokuratura potrafi też oskarżyć za niezwrócenie pożyczki...

    Niezmierna rzadkość i sprawach dosyć mętnych 'lewe podpisy', 'lewe
    poświadczenia o wiarygodności kredytowej' np. zarobków itp. Porównaj ilość
    spraw sądowych i prokuratorskich w tych tematach - róznica poraża ( na
    szczęscie w sumie )

  • 39. Data: 2004-07-21 21:11:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cdlrj9$jsi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Bądź uprzejmy na chłodno przeczytać pytanie! To o czym piszesz, to może
    prokuratura, komornik, ale nie KRUK. KRUK zabrać nic siłą nie może.
    Oczywiście, jak KRUK będzie chciał coś wziąć, a dłużnik mu dać, to do ugody
    dojść może. Ale tu jest potrzebna dobra wola dłużnika. Bez niej wziąć nie
    może.

  • 40. Data: 2004-07-21 21:15:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kicek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > oskarż ich :)))
    > hłehłe
    > żartowniś

    Ja bym się tak nie śmiał. W kraju precedens już jest. Co prawda chyba nie
    prawomocny, ale jednak. Ustawa o ochronie danych osobowych jest tak
    zakręcona, że w sumie wysłanie wezwania jest przestępstwem, jakby się temu
    przyjrzeć. Na jej podstawie można w sunie dojść do bardzo oryginalnych
    wniosków.