  • 51. Data: 2004-07-23 00:08:14
    Temat: Re: co moze kruk ?/troche O
    Od: "A. Tesler" <a...@w...pl>

    Mówiłem co prawda, że nie chcę się wypowiadać co do KRUKA, ale powyższe
    głosy potwierdzają tylko moją opinię, wiadomo chyba jaką ... Jeśli to, co
    opisuje Hanka ma być profesjonalnym podejściem - to ja dziękuję za takich
    fachowców. Oczywiście, że takie pismo nadaje się tylko do kosza, a że nie
    był to polecony, to wogóle można "nie przypominać sobie", że jakieś pismo
    wogóle było.

    --
    a...@w...pl (A. Tesler) // Uff!... Rzekłem!

  • 52. Data: 2004-07-23 00:13:59
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: "A. Tesler" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > A od kiedy to komornicy w ogóle pokazują sie z jakimiś chipkami z
    > windykacji? W ogóle nie są mu do niczego potrzebni.

    Owszem - pokazują się. Z jednej prostej przyczyny - komornika trzeba
    zaprowadzić i pokazać co ma zająć, bo sam, to on może latami szukać
    majątku, albo wogóle podarować sobie.

    --
    a...@w...pl (A.Tesler) // Uff!... Rzekłem!

  • 53. Data: 2004-07-23 22:00:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A. Tesler" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > był to polecony, to wogóle można "nie przypominać sobie", że jakieś pismo

    Oczywiście, ze można potraktować je jako niebyłe. Rzecz w tym, że jak
    dostaną nakaz zapłaty, to będzie trzeba to przed sadem wyjaśnić. I koszty i
    stres większe.