  • 1. Data: 2004-07-21 09:21:04
    Temat: co moze kruk ?
    Od: jas<j...@p...onet.pl>

    Czy firma kruk moze mi zabrac cos z domu gdyby mnie odwiedzila ?
    Czy moga tylko wysylac listy i dzwonic a wiecej zadnych praw nie
    maja ?
    Prosze o odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-21 09:31:47
    Temat: Re: co moze kruk ?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    jas wrote:

    > Czy firma kruk moze mi zabrac cos z domu gdyby mnie odwiedzila ?

    nie

    KG

  • 3. Data: 2004-07-21 09:41:02
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Wed, 21 Jul 2004 09:21:04 +0000 (UTC), jas <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Czy firma kruk moze mi zabrac cos z domu gdyby mnie odwiedzila ?
    > Czy moga tylko wysylac listy i dzwonic a wiecej zadnych praw nie
    > maja ?

    Firma Kruk może grzecznie prosić o zwrot długu - nic więcej im nie wolno.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 4. Data: 2004-07-21 09:54:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jas" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    KRUK może co najwyżej tyle, co wierzyciel. Wierzyciel nic Ci zabierać nie
    może, więc KRUK ani tyle.

  • 5. Data: 2004-07-21 10:00:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Falkenstein napisał:

    > Firma Kruk może grzecznie prosić o zwrot długu - nic więcej im nie wolno.

    Brak szczegółów.

    Firma Kruk mogła wykupić od innej firmy wierzytelność.
    Załóżmy, że była to wierzytelność wynikająca z kredytu na jakiś przedmiot.

    Załóżmy, że umowa była skonstrowana w ten sposób, że dopóki nie
    spłaciłeś kredytu sprzt kredytowany jest własnością wierzyciela (w tym
    hipotetycznym przypadku - Kruka)
    Firma kruk moe wezwać cię do zapłaty, jeśli tego nie uczynisz może
    wezwać cię do wydania towaru, który nie jest twoją własnością ...

    CO może dalej domyśl się ... Dostaniesz tak ogólne odpowiedzi, jak
    ogólne pytanie postawisz...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 6. Data: 2004-07-21 10:03:00
    Od: "PaPi" <p...@g...home.pl>

    > Czy firma kruk moze mi zabrac cos z domu gdyby mnie odwiedzila ?
    > Czy moga tylko wysylac listy i dzwonic a wiecej zadnych praw nie
    > maja ?
    > Prosze o odpowiedz

    A skad firma Kruk ma Twoje dane osobowe ?
    Czy przekazywanie danych osobowych osobom trzecim jest zgodne z ustawa o
    ochronie tychze ?

    Pozdrawiam

    PaPi

  • 7. Data: 2004-07-21 10:03:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > CO może dalej domyśl się ...

    Nadal nie może niczego zabrać z domu - tu sie chyba zgadzamy?

    KG

  • 8. Data: 2004-07-21 10:17:22
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    jas napisał w news:cdlci0$2q4$1@fargo.cgs.pl :
    > Czy firma kruk moze mi zabrac cos z domu gdyby mnie odwiedzila ?

    tak, może np. zabrać Ci śmieci
    ale tylko wtedy jeśli je dasz

  • 9. Data: 2004-07-21 10:45:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > Nadal nie może niczego zabrać z domu - tu sie chyba zgadzamy?

    Może ... ale ty możesz mu tego nie wydać ... W związku z powyższym:

    Art 284. § 2. Kto przywłaszcza sobie powierzoną mu rzecz ruchomą,

    Nie wiem ,czy ta "NIEMOŻNOŚĆ" wyszła by komuś na dobre .. Fakt. Zabrać
    w opisywanej przeze mnie sytuacji nie może ... Ale źle to się skończy ...

    Jeśli chcemy rozważać temat w stronę " Czy Heniek może mi Pie%^$&^ć"
    dojdziemy do wniosku, że żaden przepis nie uprawnia go do tego ...
    prawda ?

    Więcej szczegółów - to porozmawiamy konkretniej.

  • 10. Data: 2004-07-21 11:29:08
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jas" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy firma kruk moze mi zabrac cos z domu gdyby mnie odwiedzila ?

    "tak" - w cudzysłowie dla jasności,
    słysząc często o tej firmie myślę, że jest już dość znana i ustawiona
    na rynku,
    nie sądzę żeby popełniali szkolne błędy grożące procesem i
    odszkodowaniem,
    tj wysyłanie smutnychj łysych panów.
    przyjdą z komornikiem i zabiorą.

    pozdr