  • 1. Data: 2004-07-21 08:34:13
    Temat: Czas na rozpatrzenie reklamacji / naprawę gwarancyjną - Niemcy (!)
    Od: "Irro" <Z...@n...pl>

    witajcie

    Jak to jest w Niemczech? czy obowiązuje podobny 14 dniowy czas na wykonanie
    naprawy gwarancyjnej?
    Aparat cyfrowy oddany na gwarancji do naprawy w serwisie w Berlinie.
    dzięki za wsparcie

    pozdrawiam

    Irro

  • 2. Data: 2004-07-21 09:03:02
    Temat: Re: Czas na rozpatrzenie reklamacji / naprawę gwarancyjnš - Niemcy (!)
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Irro wrote:
    > Jak to jest w Niemczech? czy obowišzuje podobny 14 dniowy czas na wykonanie
    > naprawy gwarancyjnej?

    Przede wszystkim u nas nie obowiązuje 14 dniowy termin na wykonanie
    naprawy gwarancyjnej.
    Jak jest w Niemczech - nie wiem... ale watpię, żeby był. Co było w
    gwarancji?

    KG