  • 1. Data: 2004-07-21 08:08:31
    Temat: Jak ściągnąć należność?
    Od: scx <s...@w...pl>

    Witam

    Pewien gość w Lublinie (drugi koniec Polski) jest mi dłużny 30 zł. Mam na
    wszystko papiery - ale tylko w postaci elektronicznej.
    Jak się zabrać za wyegzekwowanie kwoty? Wiem że to niedużo ale nie
    popuszczę!
    Na e-maile i telefony nie odpowiada, ale na GG się czasem pojawia więc nic
    mu się nie przydarzyło.
    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 2. Data: 2004-07-21 08:13:28
    Temat: Re: Jak ściągnąć należność?
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik scx pisze:

    > Pewien gość w Lublinie (drugi koniec Polski) jest mi dłużny 30 zł. Mam na
    > wszystko papiery - ale tylko w postaci elektronicznej.
    Odpisz w stracone.

  • 3. Data: 2004-07-21 08:28:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik scx napisał:

> [...]
    > popuszczę!
    > Na e-maile i telefony nie odpowiada, ale na GG się czasem pojawia więc nic

    Koszty przekroczą kwotę , którą chcesz odzyskać ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-07-21 09:06:42
    Temat: Odp: Jak ściągnąć należność?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Mam nawszystko papiery - ale tylko w postaci elektronicznej.

    Wydrukuj to.

    Jak się zabrać za wyegzekwowanie kwoty?

    Złóż pozew do sądu na urzędowym formularzu, załącz wydrukowane maile itd.

    Fajna sygnaturka, co nie?

    taka sobie

    brett