  • 1. Data: 2004-07-21 08:41:13
    Temat: Radio Wa-Wa
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Co grozi temu gosciowi co na chwile wchodzi (nieleganie) na antene i suie
    oswiadcza panience?

    Wlaczcie radio Wa-Wa, kapitalne :)

    P.

  • 2. Data: 2004-07-21 09:56:14
    Temat: Re: Radio Wa-Wa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    > Co grozi temu gosciowi co na chwile wchodzi (nieleganie) na antene i suie
    > oswiadcza panience?
    >
    > Wlaczcie radio Wa-Wa, kapitalne :)

    Taki nadajnik piracki najczęściej ma mały zasięg. Podaj skąd mniej więcej
    jesteś, bo nie ma sensu, by cały kraj go szukał.

    A co do samego pytania, to gościowi grozi kara za bezprawne używanie
    częstotliwości. W znanych mi przypadkach grzywna kilkuset złotowa.

  • 3. Data: 2004-07-21 14:03:04
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Slyszalem, ze aby nadawac wystarczy miec mikrofon bezprzewodowy. Zasieg
    takiego urzadzenie jest nie wiekszy niz 100 m, a nadawce slychac na
    wszystkich zakresach fal radiowych.

    Lech Dubrowski

  • 4. Data: 2004-07-21 14:09:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cdlk2h$fca$10@inews.gazeta.pl

    > [.................]
    > Taki nadajnik piracki najczęściej ma mały zasięg. Podaj skąd mniej
    > więcej jesteś, bo nie ma sensu, by cały kraj go szukał.
    > [...................]

    "Mniej więcej" to on jest z Gdańska.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie ma programów całkowicie idiotoodpornych."

  • 5. Data: 2004-07-21 15:41:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > "Mniej więcej" to on jest z Gdańska.

    z Sopotu, i mam 22 lata, a ten glos cos na wiecej chyba wygladal :)

    Po za tym mam "alibi", miedzy 8,40 a 9,40 plywalem w morzu, (jak codziennie
    zreszta) na co
    mam siwadka :)
    heh pudlo

    P.

  • 6. Data: 2004-07-21 15:42:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Slyszalem, ze aby nadawac wystarczy miec mikrofon bezprzewodowy. Zasieg
    > takiego urzadzenie jest nie wiekszy niz 100 m, a nadawce slychac na
    > wszystkich zakresach fal radiowych.

    a bylo na innych stacjach slychac?

    P.

  • 7. Data: 2004-07-21 21:04:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > mam siwadka :)
    > heh pudlo

    Trafiony! Wiemy, że tamten nadaje gdzieś z Sopotu. To nadawanie jest jakieś
    częstsze, czy raz go słyszałeś?

  • 8. Data: 2004-07-21 21:06:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > a bylo na innych stacjach slychac?

    Z tego co mi wiadomo, to mikrofony pracują w trochę innym zakresie fal.
    Gdzie jak telefony bezprzewodowe. Ale jak staniesz z nim blisko przy
    odbiorniku, to faktycznie może być coś słychać, zwłaszcza jak jest
    rozstrojony.

    Przecież na scenie nie rzadko jest kilka mikrofonów. Jakby tak siały po
    częstotliwościach, to nie dało by się tego zrealizować.

  • 9. Data: 2004-07-22 08:16:06
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Trafiony! Wiemy, że tamten nadaje gdzieś z Sopotu. To nadawanie jest
    jakieś
    > częstsze, czy raz go słyszałeś?

    slyszlaem tylko wczoraj, przez calu dzien.
    Najlepsze bylo popoludniu, gdy babka mowi
    na antenie ze to ju zsi enie powtorzy, technik zapewnia.
    a za chwile "aniu prosze Cie odezwij sie " :))

    A skad Wiecie ze to z Sopotu? W sopocie moze byc nadajnik, i w kilku
    innych miastach, "polaczone" ze soba, tak by zmylic, ja bym przynajminej w
    taki
    sposob to zrealizowal.

    Zaraz radio wlaczam moze cos powiedza.

    pozdrawiam