    From: Szczur <s...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co grozi
    Date: Sun, 18 Jul 2004 13:28:20 +0200

    Byl 18 lipiec (niedziela) gdy o godz. 12:35 greg napisal(a):

    > hm... chyba największy problem to będziesz mieć z udowodnieniem, kto ci to
    > zrobił. masz jakieś dowody? a co grozi? jezeli cos ci sie zniszczylo to
    > areszt ograniczenie wolnosci lub grzywna.
    > jabys sie uparl, to moglbys to naciagnac do "usilowania naruszenia zasad
    > bezpieczenstwa w ruchu ladowym". za to grozi kara pozbawienia wolnosci do
    > lat 3. ale to trzebaby chyba baaaaaaaardzo naciagnac. ale do prokuratury z
    > tym isc mozesz ;)
    > pozdrawiam

    Dzieki za odpowiedz, dzisiaj bede tamtedy jechal do pracy wiec moze uda mi
    sie zgarnac ta puszke (byly by wtedy odciski osoby rzucajacej). Wiec jesli
    bym chcial to zglosic to wystarczy z tym isc na policje a oni powiadomia
    prokurature ?

    --
    Pozdrawiam, [Szczur]
    "O jak dobrze być pierdolniętym w glowe. Patrzeć na czarnobiały świat,