    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cisza nocna ?czy dzienna?
    Date: Tue, 29 Aug 2006 10:36:55 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Secundo: dzieci z reguły nie szczekają. Jeśli w twojej rodzinie dzieci
    > szczekają - cóż, już po twojej bezsensownej wypowiedzi o beczkach widać
    > wyraźne uszkodzenia twojego DNA.

    Człowiek uczy się całe życie. Własnie zobaczyłem na własne oczy, jak
    drugi człowiek swoim poziomem wypowiedzi zszedł niżej niż wydawało się,
    że to jest wogóle możliwe.

    > Jasne. A petardy są po to, żeby strzelać, silnik - żeby ryczeć, zepsute
    > mięso - żeby śmierdzieć pod oknami, a autoalarm - żeby wyć non-stop.

    Racz zauwazyc, ze sa pewne normy ktore okreslaja chocby odległości
    stawiania budynków i ukierunkowania okien. Jesli uw sasiad postawił
    sobie domek na granicy tuz przy płocie z oknami na podworko sasiadow. To
    raczej jego wlasna wina.

    > Och, oczywiście, że nie cały czas... Tylko za każdym razem, jak ktoś
    > przejdzie, przejedzie, spadnie listek, przebiegnie jeż, 200 metrów dalej
    > ktoś rozmawia, albo pieskowi się nudzi, albo akurat ma ochotę poszczekać...

    Naprawde, o psach nie masz wiekszego pojecia.
    Uwielbiam ludzi ktorzy wypowiadaja sie nie majac doswiadczenia w danej
    sprawie.
    Sam mam kilka psow (obecnie uznawanych za rasy niebezpieczne) niemniej
    nigdy nie bylo z nimi problemow. Co wiecej, w okolicy kazdy sasiad ma
    psy, a za plotem jest jeden z rasy, ktora jest uwazana za najbardziej
    'szczekajaca' - czyli owczarek podhalański. Niemniej jakos nie
    zauwazylem szkodliwego, ciaglego i uciazliwego ujadania, pomimo, ze w/w
    piesek biega prawie pod moimi oknami. Wiadomo zdarzaja sie takie
    sytuacje, ze potrafi sie zaciac na szczekaniu, ale to zdaza sie raz na
    jakis czas.
    To raczej ludzie sa czesciej 'urazowo' nastawieni do psow i w wiekszosci
    nalezaloby wlasni ich usypiac a nie psy.

    pozdrawiam,
    Przemek O.