  • 1. Data: 2003-01-29 08:03:02
    Temat: Zalanie mieszkania
    Od: "mariusz" <m...@p...fm>

    Witam!!

    Mam problem ponieważ, dobre pół roku temu zalałem mieszkanie sąsiądowi
    oczywiście nie specjalnie bo wężyk pękł no i poleciała sobie woda. Była
    komisja z PZU jednosobowa stwierdziła zalanie i oszacowała szkody. Teraz
    moje pytanie czy miałem prawo być przy inspekcji komisji gdy szacowała
    uszkodzenie/zalanie mieszkania?? Druga sprawa to to że sąsiad gdy go zalałem
    powiedział że pozrywa tapety w łazience jak go zalejemy i wtedy wezwie PZU,
    mówiliśmy to temu Panu z PZU ale on tylko się uśmiechnął i przeszedł do
    rzeczy abyśmy wpłacili na konto PZU sumę która została wypłacona zalanemu
    sąsiadowi!! Wczoraj przyszło do mnie wezwanie do zapłaty czy mogę się
    ubiegać o umorzenie zapłaty przecież wiadomo że specjalnie nie było
    zalane??(a to że nie byłem przy komisji bo nawet niktnam nie powiedział o
    tym że będzie inspekcja, a po słowach sąsiada można się dużo spodiewać co on
    narobił...)

    Z góry dziękuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2003-01-29 21:10:29
    Temat: Re: Zalanie mieszkania
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Wed, 29 Jan 2003 09:03:02 +0100, mariusz
    <b181tc$rs7$1@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:

> [...]

    > tym że będzie inspekcja, a po słowach sąsiada można się dużo spodiewać co on

    To sąsiad zgłaszał szkodę,czy Ty?
    Jeśli miałbyś ubezpieczone mieszkanie,to nic PZU nie musiałbyś zwracać i
    także otrzymałbyś jakieś odszkodowanie,w zależności od stopnia Twojej
    szkody.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 3. Data: 2003-01-30 08:28:52
    Od: "mariusz" <m...@p...fm>

    > To sąsiad zgłaszał szkodę,czy Ty?
    > Jeśli miałbyś ubezpieczone mieszkanie,to nic PZU nie musiałbyś zwracać i
    > także otrzymałbyś jakieś odszkodowanie,w zależności od stopnia Twojej
    > szkody.

    Szkodę zgłaszał sąsiad, mieszkania nie mam ubezpieczonego dlatego muszę
    zapłacić odszkodowanie

    Pozdrawiam Mariusz

  • 4. Data: 2003-01-30 20:42:15
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 30 Jan 2003 09:28:52 +0100, mariusz
    <b1anp3$l67$1@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:

    > Szkodę zgłaszał sąsiad, mieszkania nie mam ubezpieczonego dlatego muszę
    > zapłacić odszkodowanie

    Na przyszłość postaraj się mieć zawsze ubezpieczone mieszkanie,bo
    widzisz,że w życiu nic nie wiadomo :-(
    Mnie też zalali (strasznie!) sąsiedzi,degeneraci na dodatek.Jakieś 2 lata
    temu.Babka z PZU powiedziała,że to co mnie wypłaciło PZU, ten sąsiad z góry
    będzie musiał zwrócić.Strasznie się wściekał ten sąsiad,bo do tej pory
    robił to zawsze umyślnie i bezkarnie,ale tym razem PZU się za niego
    "wzięło".Rezultat jest taki,że teraz się pilnuje i mniej szkodzi,bo ma
    świadomość,że zostanie ukarany...Czy spłacił całość dla PZU to nie
    wiem...Pewnie zasłaniał się niską rentą i wyrobionymi papierami wariackimi.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja