  • 1. Data: 2002-09-25 12:19:24
    Temat: cenniki
    Od: "S.H" <i...@h...com>

    postepowanie przygotowawcze do sprawy karnej 3000 zl+VAT
    sprawa karna 3000 zl+VAT
    kazda rozprawa 600 zl+VAT

    Czy to sa wygorowane stawki adwokata?
    Co adwokat robi w ramach postepowania przygotowawczego?
    Czy w ogole powinno mu sie placic za cos takiego jesli sie mu oplaca sprawe
    karna?

  • 2. Data: 2002-09-25 20:38:42
    Temat: Re: cenniki
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "S.H" <i...@h...com> napisał w wiadomości
    > postepowanie przygotowawcze do sprawy karnej 3000 zl+VAT
    > sprawa karna 3000 zl+VAT
    > kazda rozprawa 600 zl+VAT
    >
    > Czy to sa wygorowane stawki adwokata?

    Tak, ale od klienta zależy, czy się godzi na takie stawki.

    > Co adwokat robi w ramach postepowania przygotowawczego?

    Stwarza pozory, nawet nie zapozna się porządnie ze sprawą.

    > Czy w ogole powinno mu sie placic za cos takiego jesli sie mu oplaca
    sprawe
    > karna?

    Ja bym w ogóle nie brał adwokata, szkoda pieniędzy,
    sam broniłbym się o wiele skuteczniej.

  • 3. Data: 2002-09-25 20:55:04
    Od: "[ piotr sut ]" <w...@t...pl>

    'S.H' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:amsa0u$hj4$2@news2.tpi.pl taką oto treść:

    | postepowanie przygotowawcze do sprawy karnej 3000 zl+VAT
    | sprawa karna 3000 zl+VAT
    | kazda rozprawa 600 zl+VAT
    |
    | Czy to sa wygorowane stawki adwokata?

    Nie napisales jaka sprawa, jakie zarzuty, zagrozenie, czy
    podejzany/oskarzony jest tymczasowo aresztowany (wtedy adwokat ma
    dodatkowa robote:-), czy byl wczesniej karany.....itd.
    Jesli to jest jakas sprawa, na ktorej sie siedzi dlugo na terminach (np.
    po 5 h) to te 600 zl jest usprawiedliwione (jesli jest to wziety
    adwokat), choc moze sie zdawac wygorowane.

    | Co adwokat robi w ramach postepowania przygotowawczego?

    Np. wyciaga podejzanego z aresztu.

    | Czy w ogole powinno mu sie placic za cos takiego jesli sie mu oplaca
    | sprawe karna?

    Nie rozumiem pytania. Ale jesli jest to powazna sprawa, albo duzo mozna
    stracic/ zyskac (np. zawiasy-bezwzgledna) to radzilbym wziac _dobrego_
    adwokata.

    ->piotr

  • 4. Data: 2002-09-26 07:54:44
    Od: "S.H" <i...@h...com>

    [ piotr sut ] <w...@t...pl>
    > Nie rozumiem pytania. Ale jesli jest to powazna sprawa, albo duzo mozna
    > stracic/ zyskac (np. zawiasy-bezwzgledna) to radzilbym wziac _dobrego_
    adwokata.

    Sprawa nie jest powazna. Nie ma krwi, napadow,morderstw...

    Jest podejrzany, ale nie siedzi w areszcie.

    Pytajac, chcialem sie dowiedziec raczej, czy konieczne jest w ogole
    oplacanie "postepowania przygotowawczego", czy mozna to zwyczajnie pominac i
    od razu oplacic adwokatowi sprawe karna i jego uczestnictwo w rozprawach...

  • 5. Data: 2002-09-26 12:28:16
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Stwarza pozory, nawet nie zapozna się porządnie ze sprawą.

    Tu sie zgodze. W przygowawczym, jesli tylko nie siedzimy, to papugi brac sie
    raczej nie oplaca. Po prostu geba na klodke - chyba ze mamy murowane alibi,
    to wtedy mozna mowic.

    > Ja bym w ogóle nie brał adwokata, szkoda pieniędzy,
    > sam broniłbym się o wiele skuteczniej.

    Niestety, tak Ci sie tylko wydaje, chyba ze masz jakis prawniczy zawod.
    Sedziowie niespecjalnie lubia, jesli ktos udaje wlasnego adwokata. Oni juz
    bardziej wola skromnych i niekumatych. Sam na wlasnej skorze czegos
    podobnego doswiadczylem, napisalem mnostwo pism, produkowalem sie, zadawalem
    swiadkom mnostwo pytan, wyglaszalem plomiennoa mowe koncowa... i dopiero sad
    II instancji, zwrocil uwage na pewne luki w dowodach, na ktore zwracalem
    uwage juz an etapie postepowania przygotowawczego - ale choc apelacje sam
    napisalem, to przed 3 sedziami wolalem stac z adwokatem... sprawa w toku.

    Wystarczy, ze sie zgodzisz... >>> http://link.interia.pl/f1653

  • 6. Data: 2002-09-26 15:26:38
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > oplacanie "postepowania przygotowawczego", czy mozna to zwyczajnie pominac
    > od razu oplacic adwokatowi sprawe karna i jego uczestnictwo w

    Oczywiscie ze tak. Z tym, ze wtedy pelnomocnictwo podpiszesz z nim raczej
    dopiero po wplynieciu AO do sadu. Poza tym zawsze w ramach oplaty (tej,
    ktora Twoj "papuga" ustalil na 3000 zl) zawarta jest pierwsza rozprawa.

    Wystarczy, ze sie zgodzisz... >>> http://link.interia.pl/f1653