  • 1. Data: 2002-09-25 10:11:42
    Temat: dom spokojnej starości
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    chciałbym w coś takiego zainwestować czy są jakieś szczególne przepisy
    regulujące takie przedsięwzięcie?

  • 2. Data: 2002-09-25 11:18:23
    Temat: Re: dom spokojnej starości
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    > chciałbym w coś takiego zainwestować czy są jakieś szczególne przepisy
    > regulujące takie przedsięwzięcie?

    No właśnie. Czy to musi być zakład opiekuńczo-leczniczy?

    ERY

  • 3. Data: 2002-09-25 12:39:54
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > No właśnie. Czy to musi być zakład opiekuńczo-leczniczy?
    >
    > ERY

    A broń Was Panie Boże!
    Chyba ze macie duze pieniązdze, aby spełnic wszsytkie standardy i zatrudnić
    specjalistów.

    Najlepiej formalnie aby była to zwykła działalnosc gospodarcza. W bardzo
    ogólnej formie - polkecam artykuł we wprost sprzed ok 6 tygodni. temat z
    okładki.

    PiotrW

    A tak na marginesie - sam bym chętnie sie czymś takim zajął, bo prspektywy
    wydają sie niezłe. Ale samemu mi trochę nie wsmak, a ze spólkami... ehh :)

  • 4. Data: 2002-09-25 12:41:15
    Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl>

    Przede wszystkim ustawa o pomocy społecznej

    Pozdrawiam