  • 11. Data: 2009-06-06 18:16:35
    Temat: Re: brak badań technicznych pojazdu - co grozi?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h0e3m0$ivr$...@n...onet.pl...
    > Ale tylko wtedy gdy stan techniczny pojazdu przyczynił się do wypadku lub ...
    > powstania strat.

    Chciałbyś.

  • 12. Data: 2009-06-06 18:33:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    qwerty pisze:

    > Chciałbyś.

    Poczytaj.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-06-06 22:00:35
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Zakłady robiące przeglądy są czynne zwykle od 7.

    Wstąp do jakiegoś po drodze :-)

    mp.

  • 14. Data: 2009-06-06 22:18:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Michał Pysz napisal:
    > Zakłady robiące przeglądy są czynne zwykle od 7.

    W niedziele? 8^)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2009-06-07 07:41:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Poczytaj.

    W pzu nie wypłacają.

  • 16. Data: 2009-06-07 07:54:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    qwerty pisze:

    > W pzu nie wypłacają.

    Mylisz OC z AC.

    W tym pierwszym przypadku ustawa o obowiązkowych ubezpieczeniach jest o
    wiele bardziej rygorystyczna niż w drugim.

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-06-07 08:23:22
    Od: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>

    >W niedziele? 8^)
    >Jacek

    Nie wiem skad jestes ale w 5 min znalazlem przez google w moim miescie
    przeglady rejestracyjne czynne w niedziele.

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 18. Data: 2009-06-11 08:37:12
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > k...@o...pl pisze:

    > No, w najgorszym to chyba odholowanie pojazdu na parking.

    Nie pisz głupot.
    Nie wiesz? Nie pisz.

    Leszek

  • 19. Data: 2009-06-11 08:37:50
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > bez dowodu? w zasadzie w kazdym a nie w najgorszym.

    Za zatrzymany dowód rejestracyjny dostanie pokwitowanie. Strzelaj dalej.

    Leszek

  • 20. Data: 2009-06-11 08:38:54
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > A to dziwne, bo ostatnio w "Uwaga pirat" gosc nie mial waznego przegladu i
    > jakos go nie odholowali. Dostal mandat i zabrali dowod, wystawili
    > pokwitowanie, na ktorym mogl tymczasowo jechac. Myslisz, ze by sie tak
    > nadstawiali bedac na wizji?

    Nawet ten mandat jest z lekka naciągany (naciągana podstawa). Jedyną
    konsekwencją jest zatrzymanie DR.

    Leszek