  • 1. Data: 2009-06-06 15:56:40
    Temat: Niestawienie się w sądzie
    Od: "A." <w...@W...gazeta.pl>

    Witam! Otrzymałam wezwanie w sprawie spadku. Czy moja obecność w sądzie jest
    konieczna? Nie pasuje mi termin tej rozprawy.

  • 2. Data: 2009-06-06 17:37:43
    Temat: Re: Niestawienie się w sądzie
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 06.06.2009 17:56 użytkownik A. napisał :
    > Witam! Otrzymałam wezwanie w sprawie spadku. Czy moja obecność w sądzie jest
    > konieczna? Nie pasuje mi termin tej rozprawy.

    A czytać umiesz? Co masz napisane na piśmie z sądu?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 3. Data: 2009-06-06 20:27:16
    Od: "Lady Agusia" <w...@N...gazeta.pl>

    Mikołaj \Miki\ Menke <m...@m...one.pl> napisał(a):

    > A czytać umiesz? Co masz napisane na piśmie z sądu?

    Wiem, że dostanę karę za niestawienia się. Ale wolę karę niż podróż na drugi
    koniec Polski. Chodziło mi o to, czy wyrok w tej sprawie może się odbyć
    zaocznie( bez mojej obecności).

  • 4. Data: 2009-06-07 20:23:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lady Agusia pisze:

    > Wiem, że dostanę karę za niestawienia się. Ale wolę karę niż podróż na drugi
    > koniec Polski.

    Zapłacenie kary nie zwalnia od stawiennictwa (o ile jesteś świadkiem).
    Potem kolejny termin, kolejna kara i transport policyjny. A wracać
    będziesz już na własny koszt, więc zamierz pieniądze jak policja cię
    będzie zatrzymywać.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-06-08 08:56:32
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sat, 6 Jun 2009 20:27:16 +0000 (UTC), Lady Agusia napisał(a):

    > Wiem, że dostanę karę za niestawienia się. Ale wolę karę niż podróż na drugi
    > koniec Polski. Chodziło mi o to, czy wyrok w tej sprawie może się odbyć
    > zaocznie( bez mojej obecności).

    E tam od razu dostaniesz. To zalezy od sprawy.
    Jesli sprawa jest prosta i klarowna, nikt nie wnosi sprzeciwow itp, to Twoja
    nieobecnosc pozostanie bez konsekwencji.
    Bylem na dwoch sprawach spadkowych - jedna z testamentem, druga o
    stwierdzenie spadku, na obu z nich nie wszyscy, ktorzy dostali zawadomienia,
    przyjechali - i nic sie im z tego powodu nie stalo.
    Gorzej, jesli ktos wniesie jakies zastrzezenia, bedzie probowal podwazyc czy
    co - i swiadkowie okaza sie konieczni. Chyba ze jestes strona, wted zapewne
    nieobecnosc zostanie potraktowana jako zgoda z warunkami wniosku o spadek.

    --
    Mark

  • 6. Data: 2009-06-08 11:07:24
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapewne
    > nieobecnosc zostanie potraktowana jako zgoda z warunkami wniosku o spadek.

    a nie prosciej poprosic o przesłuchanie w miejcu zamieszkania??

    E.