  • 1. Data: 2009-06-05 18:38:49
    Temat: Walka ze spamem
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    chyba kazdy z nas dostaje mase spamu, czy to w mailach, na gg, czy w
    innej formie (nasza klasa, wiadomosci przez allegro).
    Dzisiaj kolejny raz dostalem spam na gg w postaci:

    ""Kocham Cię ... " to część wiadomości multimedialnej pozostawionej dla
    Ciebie w naszym serwisie. Aby poznać szczegóły, ślij wiadomosć INFO
    KOCHAM na 7S88O_ (siedem, pięć, osiem, osiem, zero)
    (5/6,I0) "

    No i teraz pytanie: czy moge zglosic to na policje jako próbę
    wyłudzenia, ewentualnie jako spam i jakie konsekwencje może to mieć dla
    spamera? Chyba nie trudno będzie ustalić kto jest właścicielem tego
    serwisu na podstawie numeru. Czy w ogóle warto?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2009-06-05 18:50:13
    Temat: Re: Walka ze spamem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    news-gazeta pisze:

    > ""Kocham Cię ... " to część wiadomości multimedialnej pozostawionej dla
    > Ciebie w naszym serwisie. Aby poznać szczegóły, ślij wiadomosć INFO
    > KOCHAM na 7S88O_ (siedem, pięć, osiem, osiem, zero) (5/6,I0) "

    A ja dostałem:

    "WOW! Cieszysz się niezwykłą popularnością! Aż 4 osoby wysłały do Ciebie
    wiadomości MMS! Wyślij sms ODBIERZ na numer 72** aby odebrać przesyłki!
    2,44zł/sms"

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-05 18:59:38
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A ja dostałem:
    >
    > "WOW! Cieszysz się niezwykłą popularnością! Aż 4 osoby wysłały do Ciebie
    > wiadomości MMS! Wyślij sms ODBIERZ na numer 72** aby odebrać przesyłki!
    > 2,44zł/sms"

    to tez dostalem! pewnie masz numer w orange :)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2009-06-05 19:08:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    news-gazeta pisze:

    > to tez dostalem! pewnie masz numer w orange :)

    Era.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-06-05 20:04:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Spam to moim zdaniem na pewno nie jest. Oszustwo, gdyby dało się dowieść,
    że faktycznie żadna osoba do Ciebie żadnej wiadomości tej treści nie
    wysyłała.

  • 6. Data: 2009-06-05 21:43:31
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > serwisu na podstawie numeru. Czy w ogóle warto?

    Nie warto. Olej to. Tony śmiecia reklamowego nas otaczają. Ktoś dzięki temu
    ma pracę.
    Telewizor to już szczyt, czas trwania reklam jest chyba dłuższy niż program,
    a przynajmniej zbyt wiele tego reklamowego badziewia.

  • 7. Data: 2009-06-06 09:07:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > nie trudno będzie ustalić kto jest właścicielem tego serwisu na podstawie

    jest to ewidentne oszustwo, ja zbieram takie smsy

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!