  • 31. Data: 2009-06-11 16:55:54
    Temat: Re: brak badań technicznych pojazdu - co grozi?
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h0r9lq$71n$1@news.onet.pl...
    > "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Toż właśnie m.in. DR z wbitym aktualnym badaniem technicznym.

    Byzydura. To tylko i wyłącznie twoja interpretacja. O dopuszczeniu do ruchu
    decyduje dowód rejestracyjny i tablice rejestracyjne. O żadnym stempelku od
    diagnosty w przepisach nie znajdziesz.

    > Bo przecież nie jakikolwiek inny DR.

    Nie inny. Ten wydany przez WK.

    > Ale jeśli chcesz się kłócić z policjantem, że masz ważne dokumenty, pomimo
    > braku aktualizacji badań, to się kłóć.

    To nie kwestia kłótni a przepisów prawa.
    Dowiedz się jaką podstawę prawną wypisują ci nieliczni policjanci na
    mandacie. Bo napewno nie art.96 tylko naciągany 97.
    Ale EOT bo na dyskusji z tobą nic nie zyskuję a jedynie trace))

    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2009-06-12 11:20:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał

    > Byzydura. To tylko i wyłącznie twoja interpretacja.

    Toteż rób sobie jak chcesz, ja Ci tylko napisałem, z jakiego tytułu
    policja_może_wlepić Ci mandat. Nie musi, ale jak trafisz na wyjątkowego
    uparciucha, a zaczniesz się przed nim popisywać, jak tutaj przede mną, to z
    pewnością dobra wola szybko w nim zaniknie ;-)

    > O dopuszczeniu do ruchu decyduje dowód rejestracyjny i tablice
    > rejestracyjne. O żadnym stempelku od diagnosty w przepisach nie
    > znajdziesz.

    W przepisach nie ma też mowy o tym, że tablice muszą być legalne,
    niezniszczone, że DR ma być stały, kompletny i niefałszowany. Logiczne
    jednak jest, że takie być powinny. To samo jest z potwierdzeniem badań
    technicznych. Co z tego, że masz DR, jeśli jest on niekompletny? Jaśniej
    już nie potrafię.

    > Nie inny. Ten wydany przez WK.

    Ale jednocześnie może być bez ostatniej strony albo zalany wodą i przez to
    nieczytelny?
    I będzie nadal stanowił ważny DR? No weź.

    > To nie kwestia kłótni a przepisów prawa.
    > Dowiedz się jaką podstawę prawną wypisują ci nieliczni policjanci na
    > mandacie. Bo napewno nie art.96 tylko naciągany 97.

    Wypisują 96. Jak sobie poguglasz po odpowiednich stronach, to sporo Ci tego
    wyskoczy.

    > Ale EOT bo na dyskusji z tobą nic nie zyskuję a jedynie trace))

    A proszę Cię bardzo. Ja też nie zwykłem po raz n-ty wyjaśniać rzeczy, które
    jest w stanie zrozumieć 10-latek.

  • 33. Data: 2009-06-12 11:30:25
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Możecie się kłócić o to czy dopuszcza z pieczątką czy też bez ale jest
    inny aspekt tego problemu.
    Zdarzenie drogowe.
    Spróbujcie od ubezpieczyciela odszkodowanie wyciągnąć bez tej pieczątki
    w DR.
    Na 99,99% sprawa o sąd się oprze bo ubezpieczyciel zrobi wszystko co w
    jego mocy aby się wymigać od płacenia.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 34. Data: 2009-06-13 06:15:08
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    > "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał
    >
    > W przepisach nie ma też mowy o tym, że tablice muszą być legalne,
    > niezniszczone,

    Serio? Zajrzyj do kodeksu.

    >To samo jest z potwierdzeniem badań technicznych. Co z tego, że masz DR,
    >jeśli jest on niekompletny?

    Najpierw do kodeksu zajrzyj a nie pitol co ci ślina na klawiaturę
    przyniesie.

    > Ale jednocześnie może być bez ostatniej strony albo zalany wodą i przez to
    > nieczytelny?

    Może. Zabiorą ci go i prześlą do WK dając ci pokwitowanie.

    > Wypisują 96. Jak sobie poguglasz po odpowiednich stronach, to sporo Ci
    > tego wyskoczy.

    Może jakiś konkretny link ? Tylko nie do wypowiedzi jakiegoś półgłowka.

    > A proszę Cię bardzo. Ja też nie zwykłem po raz n-ty wyjaśniać rzeczy,
    > które jest w stanie zrozumieć 10-latek.

    Powtórzenie 10 razy głupoty wyssanej z palca nie uczyni z niej mądrości.

    A miało być EOT ((

    Leszek

  • 35. Data: 2009-06-13 06:15:49
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zdarzenie drogowe.
    > Spróbujcie od ubezpieczyciela odszkodowanie wyciągnąć bez tej pieczątki w

    Tylko w przypadku AC.

    Leszek

  • 36. Data: 2009-06-14 19:35:08
    Od: spp <s...@o...pl>