  • 1. Data: 2009-06-06 15:05:57
    Temat: brak badań technicznych pojazdu - co grozi?
    Od: k...@o...pl

    Witam,

    Mam pytanie - skończyło mi się badanie techniczne pojadu, a jutro
    musze bardzo pilnie wyjechać na drugi koniec Polski. Wydaje mi się że
    w najgorszym razie jeśli zatrzyma mnie policja skończy się to
    zabraniem dowodu rejestracyjnego + mandacik, czy dobrze mi się wydaje?

    Jeśli tak, to jaki maksymalny mandat jest za cuś takiego?

    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-06-06 15:34:50
    Temat: Re: brak badań technicznych pojazdu - co grozi?
    Od: spp <s...@o...pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > w najgorszym razie jeśli zatrzyma mnie policja skończy się to
    > zabraniem dowodu rejestracyjnego + mandacik, czy dobrze mi się wydaje?

    No, w najgorszym to chyba odholowanie pojazdu na parking.

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-06-06 15:52:48
    Od: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>

    >Jeśli tak, to jaki maksymalny mandat jest za cuś takiego?

    Ja bym sie mandatu nie bal ale przy kazdej stluczce nie mowiac od wypadku,
    nawet nie z Twojej winy ubezpieczyciel moze Ci odmowic wyplaty
    odszkodowania.

    Pozdr
    Jaro

  • 4. Data: 2009-06-06 15:57:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jaro pisze:

    > Ja bym sie mandatu nie bal ale przy kazdej stluczce nie mowiac od wypadku,
    > nawet nie z Twojej winy ubezpieczyciel moze Ci odmowic wyplaty
    > odszkodowania.

    Ale tylko wtedy gdy stan techniczny pojazdu przyczynił się do wypadku
    lub ... powstania strat.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-06-06 16:02:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > No, w najgorszym to chyba odholowanie pojazdu na parking.

    bez dowodu? w zasadzie w kazdym a nie w najgorszym.

  • 6. Data: 2009-06-06 16:17:22
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > bez dowodu? w zasadzie w kazdym a nie w najgorszym.

    A to dziwne, bo ostatnio w "Uwaga pirat" gosc nie mial waznego przegladu i jakos
    go nie odholowali. Dostal mandat i zabrali dowod, wystawili pokwitowanie, na
    ktorym mogl tymczasowo jechac. Myslisz, ze by sie tak nadstawiali bedac na
    wizji?

  • 7. Data: 2009-06-06 16:27:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

    > bez dowodu? w zasadzie w kazdym a nie w najgorszym.

    Dają dowód zastępczy.

    --
    spp

  • 8. Data: 2009-06-06 17:13:06
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > Ale tylko wtedy gdy stan techniczny pojazdu przyczynił się do wypadku lub
    > ... powstania strat.

    przykro mi ale nie.
    Poczytaj regulaminy ubezpieczalni.

    E.

  • 9. Data: 2009-06-06 17:46:13
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > zabraniem dowodu rejestracyjnego + mandacik, czy dobrze mi się wydaje?
    >
    > Jeśli tak, to jaki maksymalny mandat jest za cuś takiego?

    Dostaniesz mandat i pokwitowanie zatrzymania DR. Jak będziesz pyszczył
    podczas kontroli drogowej to może być zapis, że możesz nim jechać tylko
    z prędkością max 40 km/h do najbliższego parkingu, oczywiście może być
    zapis o skierowaniu na rozszerzony przegląd techniczny co jest
    krotnością standardowego.

  • 10. Data: 2009-06-06 18:02:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    Easy pisze: