  • 21. Data: 2016-09-08 13:57:37
    Temat: Re: biuro turystyczne nie chce przesłać rachunku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Sep 2016 13:12:17 +0200, cef napisał(a):

    > A pytałeś pisemnie w PZU czy to będzie uwzględnione czy też nie?
    > (z opisem całej sytuacji co jest
    > przyczyna takiej a nie innej formułki na fakturze)

    Do tego się nie posunąłem. Napisałem tylko, że jeszcze czekam na jeden
    rachunek bez podawania szczegółów. Odpisali, że mam dwa lata na
    przedstawienie roszczeń, więc przestałem drążyć temat.
    Faktury nie mam i dlatego się awanturuję. Nie mogę się nawet powołać na
    formułkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 22. Data: 2016-09-10 14:55:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Sep 2016 21:41:13 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Jednakże z tego co czytam, to wygląda na to, że przekazali tylko
    część,
    > a resztę "zachowali dla siebie".

    a prowizja za fatygę? Można się jedynie przyczepić, że nie
    uprzedziili oficjalnie, choć to wydaję się naturalne że każdemu dola
    się należy. Ja bym się nie czepiał.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2016-09-10 15:43:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-10 o 14:55, Marek pisze:
    > część,
    >
    > a prowizja za fatygę?

    A była taka umowa?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-09-10 16:24:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Sep 2016 09:41:47 +0200, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > "Rachunek na brakującą kwotę 587 USD ma Panu wystawić firma z Peru,
    która
    > realizowała dodatkowy serwis, wciąż na niego czekamy. Powinniśmy go
    mieć do
    > końca września. Przyjęliśmy założenie (być może błędnie), że zależy
    Panu na
    > odzyskaniu poniesionych wydatków i rachunek ma stanowić podstawę
    zwrotu
    > kosztów dla ubezpieczyciela, dlatego sprawa trwa tak długo.

    Zatem radzę cierpliwie czekać do końca września.

    --
    Marek