  • 1. Data: 2016-09-06 21:00:48
    Temat: Ważność upoważnienia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wystawiono upoważnienie dla osoby niespokrewnionej w celu "załatwienia
    wszelkich formalnosci związanych z rejestracją sprowadzonego samochodu".
    Upowaznienie opłacono (bodaj 17zł).

    Samochód został zarejestrowany i wydano tymczasowy DR
    Po miesiącu osoba upowazniona udała się po odbiór nowego DR i od urzednika
    usłyszała ze ważność upoważnienia wygasła.

    Czy upoważnienie ma jakas date ważnosci?

  • 2. Data: 2016-09-06 21:25:59
    Temat: Re: Ważność upoważnienia
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Wystawiono upoważnienie dla osoby niespokrewnionej w celu "załatwienia
    > wszelkich formalnosci

    Pokaż to "upoważnienie"...

    > Upowaznienie opłacono (bodaj 17zł).

    Konto bankowe jak papier, wszystko przyjmie, kasa też...

    > od urzednika usłyszała ze ważność upoważnienia wygasła.
    > Czy upoważnienie ma jakas date ważnosci?

    O uzasadnienie pytaj urzędnika (byle nie paszczą)...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-09-06 22:52:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-09-16 o 21:00, Budzik pisze:

    > Czy upoważnienie ma jakas date ważnosci?

    Nie znając treści upoważnienia trudno powiedzieć, ale co do ogólnej
    zasady nie ma przepisu ograniczającego ten termin.

  • 4. Data: 2016-09-07 07:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie znając treści upoważnienia trudno powiedzieć, ale co do ogólnej
    > zasady nie ma przepisu ograniczającego ten termin.

    A cóż mogłoby być takiego w treści co powodowałoby ograniczenie terminu?

    Oczywiście w treści takiego ograniczenia nie było.

    Było tylko:

    Upowazniam do załatwienia wszelkich spraw zwiazanych z rejestracją
    samochodu...

    Czyzby odbiór twardego dowodu to nie była czesc "rejestracji"?

  • 5. Data: 2016-09-07 15:21:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-09-16 o 07:00, Budzik pisze:

    > A cóż mogłoby być takiego w treści co powodowałoby ograniczenie terminu?

    Termin?

> [...]
    > samochodu...
    > Czyzby odbiór twardego dowodu to nie była czesc "rejestracji"?

    Urzędnik nie ma racji, jeśli jest, jak piszesz.

  • 6. Data: 2016-09-07 15:44:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 07:00, Budzik pisze:
> [...]
    > samochodu...
    >
    > Czyzby odbiór twardego dowodu to nie była czesc "rejestracji"?

    Jak masz czas, to pomęcz troche urzednika.
    Nie ciekawi Cię jaki to paragraf określa? :-)

  • 7. Data: 2016-09-07 16:33:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

> [...]
    > usłyszała ze ważność upoważnienia wygasła.
    >
    > Czy upoważnienie ma jakas date ważnosci?

    Hm. jeśli faktycznie było w "związku z rejestracją" ja rozumiałbym tak,
    że upoważenienie jest ważne do momentu wydania DR. W momencie wydania DR
    samochód jest zarejestrowany, więc upoważnienie nie ma zastosowania.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Q: Why did the germ cross the microscope?

  • 8. Data: 2016-09-07 16:44:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-07 o 16:33, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > że upoważenienie jest ważne do momentu wydania DR. W momencie wydania DR
    > samochód jest zarejestrowany, więc upoważnienie nie ma zastosowania.

    A przed wydaniem DR nie jest zarejestrowany? IMHO jest.

    "Upór" urzędnika jest zasadny - ktoś mógł zlecić dokonanie rejestracji
    innej osobie, ale już odebrać DR samodzielnie.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-09-07 16:55:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    "Upór" urzędnika jest zasadny - ktoś mógł zlecić dokonanie rejestracji
    innej osobie, ale już odebrać DR samodzielnie.
    ---
    To czemu usłyszała, że wygasło ?

  • 10. Data: 2016-09-07 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jak masz czas, to pomęcz troche urzednika.
    > Nie ciekawi Cię jaki to paragraf określa? :-)

    Jak to byłbym ja przy okienku to bym się na pewno dowiedział :)
    Ale to ja nie byłem.
    Ale podpytam, bo bede musiał się tam udać.