  • 1. Data: 2016-09-06 09:21:10
    Temat: fragment regulaminu sklepu
    Od: kriters <k...@o...pl>

    Witam. Czy takie zapisy są aby w porządku ?

    1) Umowa kupna sprzedaży następuje w momencie złożenia zamówienia i
    staje się ona umową wiążącą.

    czyli kliknąłem zamawiam i mamy umowę

    2) Ceny mogą ulec zmianie w przypadku braku asortymentu i jego ponownego
    sprowadzenia.

    ale cena wcale nie jest pewna !

    3) Zamówione towary, których zapas chwilowo się wyczerpał, mogą być
    zastąpione równoważnymi.

    czyli konkretny typ towaru też wcale nie jest pewny

    więc zaproponowano mi towar podobny ale z mojego punktu widzenia
    kompletnie nieprzydatny

    4) W przypadku gdy nie możemy zrealizować pełnego zamówienia zostanie
    wysłany towar dostępny aktualnie
    z magazynu po wcześniejszym kontakcie mailowym handlowca z klientem.

    no kontakt był, nie mamy pańskiego towaru i co nam pan zrobi?

    Tak tylko sobie marudzę.