  • 1. Data: 2005-01-21 08:21:42
    Temat: asesura ?
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    <<Czy ktoś słyszał, czy to prawda, że w W-wie nie było
    <<chętnych na asesurę (sądową) ? Do mnie dotarła
    <<wieść, iż na 70 etatów obsadzono 20-scia. Czy toś
    <<może to potwierdzić ? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-22 18:05:45
    Temat: Re: asesura ?
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > <<Czy ktoś słyszał, czy to prawda, że w W-wie nie było
    > <<chętnych na asesurę (sądową) ? Do mnie dotarła
    > <<wieść, iż na 70 etatów obsadzono 20-scia. Czy toś
    > <<może to potwierdzić ? Pozdrawiam

    A kto chciałby harować za te marne grosze ?

  • 3. Data: 2005-01-24 06:29:41
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Marek napisał(a):
    > <<Czy ktoś słyszał, czy to prawda, że w W-wie nie było
    > <<chętnych na asesurę (sądową) ? Do mnie dotarła
    > <<wieść, iż na 70 etatów obsadzono 20-scia. Czy toś
    > <<może to potwierdzić ? Pozdrawiam

    Z niepotwierdzonych źródeł słyszałem to samo. ;)

    Nie do końca wiadomo, czy to brak chętnych, czy polityka MS, być może
    związana z tworzeniem nowego Sądu dla prawobrzeżnej W-wy.

    pozdrawiam

    marcin

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 4. Data: 2005-01-24 15:10:48
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    stern napisał(a):
    > Nie do końca wiadomo, czy to brak chętnych, czy polityka MS, być może
    > związana z tworzeniem nowego Sądu dla prawobrzeżnej W-wy.

    tyle że sąd okręgowy, więc asesorów raczej nie potrzebuje...

    KG

  • 5. Data: 2005-01-24 16:50:07
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Użytkownik "stern"

    > Z niepotwierdzonych źródeł słyszałem to samo. ;)

    To jak teraz brak chętnych do tego zawodu (jak przypuszczam z powodu
    wysokich wynagrodzeń), to co będzie jak stanie sie on "ukoronowaniem kariery
    prawniczej" ?

    Pozdrowionka.