  • 1. Data: 2002-01-23 11:27:28
    Temat: apelacja
    Od: "monika" <m...@i...pl>

    A czy jesli ktos w rozprawie w sadzie rejonowym zrzekl sie swoich praw do
    majatku a potem w ciagu 21 dni odmienilo mu sie i wniosl apelacje to czy
    tamto zrzeczenie duzo wnosi do sprawy - chodzi mi o to czy moze mu sad cos
    przysadzic czy juz raczej sprawa jest przegrana?

    Monika

  • 2. Data: 2002-01-23 21:38:17
    Temat: Re: apelacja
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "monika" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tamto zrzeczenie duzo wnosi do sprawy - chodzi mi o to czy moze mu sad cos
    > przysadzic czy juz raczej sprawa jest przegrana?

    Podaj jakieś konkrety-jaka to sprawa,czego się zrzekła ta osoba

  • 3. Data: 2002-01-24 09:19:41
    Od: "monika" <m...@i...pl>

    Mama zrzekla sie prawa do pola po dziadkach (las, grunt orny i plac) a teraz
    chcialaby jednak 1/3 ale ponoc nasze prawo takich "pomylek obywatelskich"
    nie uwzglednia i slyszalam ze ta sprawa ma szanse wygrac jedynie w 50% . Czy
    to prawda?