  • 1. Data: 2002-01-23 11:14:53
    Temat: PIT -ciąg dalszy
    Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

    wczoraj pytałam o rozliczenia z US.
    troszku było też o programie do wypełniania PITów..
    dzięki radzie któregoś z Sznownych Grupowiczów zajrzałam po prostu na
    www.pit.pl .
    i... niniejszym informuję - wczoraj jeszcze nie było - dziś już jest - the
    one and only - programik do PITów ;))))

    bardzo jestem happy :)

    pozdrawiam

    ja.

    ps. przy okazji powtórzę też raz jeszcze swoje pytanie - czy jeśli studiuję
    '
    psychologię w informatyce i komunikacji' to mogę umieścić zakup kompa jako
    pomoc naukową?
    [że niby jest ściśle związany z przedmiotem studiów...]