  • 1. Data: 2006-11-11 17:10:02
    Temat: amortyzacja za pieniadze z dotacji
    Od: Joshua Robin <k...@w...pl>

    witam,

    w US, podczas rozmowy o dotowaniu firmy ze srodkow z UE, powiedziano mi ze
    nie moge amortyzowac, ani nawet uznac za srodki trwale towarow kupionych
    "nie za moje pieniadze".

    czy ktos z Was bylby w stanie wskazac mi przepis, ktory o tym traktuje?

    pozdrawiam,
    --
    Jakub Wiśniewski / Joshua Robin -> http://jrobin.net

    jest jedna rzecz, przed którą nawet najsilniejsza,
    najbardziej wytrwała i najbardziej zmotywowana kobieta się ugnie...

  • 2. Data: 2006-11-11 18:02:50
    Temat: Re: amortyzacja za pieniadze z dotacji
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Joshua Robin napisał(a):
> [...]
    >
    > jest jedna rzecz, przed którą nawet najsilniejsza,
    > najbardziej wytrwała i najbardziej zmotywowana kobieta się ugnie...

    To urząd skarbowy musi wskazac przepis..

  • 3. Data: 2006-11-11 20:29:39
    Od: Joshua Robin <k...@w...pl>

    Qbek wrote:

    > To urząd skarbowy musi wskazac przepis..

    nie przecze, jednak w tej chwili zadaje pytanie tutaj..