  • 1. Data: 2004-02-25 07:50:09
    Temat: alimenty - kopia
    Od: "Maciek" <m...@f...onet.pl>

    witam!

    w jaki sposob ( jak wyglada procedura ) moge uzyskac z sadu kopie,
    zaswiadczenie, o wysokosci przyznawanych mi alimentow? dostaje XXX zlotych
    miesiecznie co zostalo zatwierdzone jako ugoda na rozprawie w sadzie miedzy
    mna a rodzicami.

    pozdrawiam
    maciek

  • 2. Data: 2004-02-25 17:22:56
    Temat: Re: alimenty - kopia
    Od: " mecenas" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaswiadczenie, o wysokosci przyznawanych mi alimentow? dostaje XXX zlotych
    > miesiecznie co zostalo zatwierdzone jako ugoda na rozprawie w sadzie

    Musisz napisać wniosek do sądu o wydanie odpisu ugody.
    W tej ugodzie będzie wszystko o co Tobie chodzi.
    Uwaga - wniosek trzeba opłacić znakami opłaty sądowej. W sądzie powiedzą ile
    to kosztuje. (minimum 6 zł)

    Pozdrawiam

    Michał