  • 1. Data: 2004-02-25 07:05:04
    Temat: Sprzedaz filmow - nielegalna ?
    Od: "pebro" <p...@w...pl>

    Witam !

    Na filmach (DVD i VHS) jest najczesciej notka typu:
    "odsprzedaz, wtórny obieg, wymiana (...) jest zabronione. Naruszenie
    wyzej wymienionych zasad grozi sankcjami cywilnymi i karnymi z pozbawieniem
    wolnosci wlacznie".
    Czy moze ktos mi podac na jakiej podstawie jest ten zapis ? Czy to tylko
    widzimisie dystrybutora ?
    Wydaje mi sie, ze jesli cos kupilem to moge z tym zrobic co chce pod
    warunkim (w tym przypadku) nienaruszenia praw autorskich, a o odsprzedazy
    nosnika nic chyba tam nie ma.

    Z powyzszego zapisu wynika, ze wiekszosc z ponad 5000 filmow sprzedawanych
    na Allego jest sprzedawana
    nielegalnie przez kilkatysiecy paserow !!!

    Pawel /pebro/