  • 1. Data: 2004-02-24 22:32:14
    Temat: jak to wojskiem
    Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl>

    wlasnie skonczylem studia licencjackie i obronilem prace (dzisiaj :-)
    studia zaczynalem w lutym

    mam teraz pytanie, mam zamiar studiowac od pazdziernika na uzupelniajacych
    magisterskich, jak wyglada teraz moj stosunek do WKU?
    moga mnie powolac? wiem ze w ubiegłym roku odpuszczali absolwentom wyższych
    uczelni i przenosili ich do rezerwy, a jak sie ma sprawa obecnie?

    pozdrawiam
    piotrek

  • 2. Data: 2004-02-24 23:52:12
    Temat: Re: jak to wojskiem
    Od: "chenjera imbwa" <c...@N...gazeta.pl>

    piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > moga mnie powolac? wiem ze w ubiegłym roku odpuszczali absolwentom wyższych
    > uczelni i przenosili ich do rezerwy, a jak sie ma sprawa obecnie?

    Teoretycznie mogą, praktycznie wątpliwe aby się to zdarzyło. W zależności od
    kierunku mogą Twoje szanse się zwiększyć lub zmniejszyć. Chętniej biorą po
    anglistyce (na przykład) niż po historii czy etnologii.

  • 3. Data: 2004-02-25 15:51:55
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Ale zwinąć we wiosennym poborze oczywiście mogą.. nie opierają się na
    deklaracjach czy BĘDZIESZ studiował, tylko czy JESTEŚ studentem w momencie,
    kiedy stajesz przed bydłem zwanym komisją.