  • 1. Data: 2004-02-25 08:26:08
    Temat: Bylo: Praca czesciowo za granica - Jest: dziwne umowy
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Dostalam dwie dziwne umowy o prace do podpisania od jednego pracodawcy. Nie
    podoba mi sie to. Jedna z firma zagraniczna, druga z krajowa. W pierwszej sa
    zapisy, ze nie ma ona zadnych znamion stosunku o prace i tak powinna byc
    traktowana. Druga jest umowa o prace, ale pojawia sie np. zakaz konkurencji,
    bez jednego slowa nt odszkodowania. Itp., itd.
    Czy ktos pomoglby mi z ocena niebezpieczenstw zwiazanych z tymi umowami? Czy
    np. do tej zachodniej umowy musze zakladac dzialalnosc gospodarcza? Moze ktos
    byl/jest w podobnej sytuacji i moze mi powiedziec, jak taka praca wyglada w
    praktyce (kwestia wynagrodzen).

    PS Przepraszam za cros-posting, ale zalezy mi na czasie.