  • 1. Data: 2003-06-22 16:41:39
    Temat: alimenty
    Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl>

    Dostaje alimenty,zdalam mature i jesli na rok przerwe nauke,w celu wyjazdu
    do Niemiec,aby uczyc sie jezyka niem.,to czy nadal bede dostawac
    alimenty?????

  • 2. Data: 2003-06-23 11:09:13
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Jafo <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd4m8p$fu8$...@a...news.tpi.pl...
    > Dostaje alimenty,zdalam mature i jesli na rok przerwe nauke,w celu wyjazdu
    > do Niemiec,aby uczyc sie jezyka niem.,to czy nadal bede dostawac
    > alimenty?????

    hm pod znakiem ? w momencie wniesienia sprawy o uchylenie obowiazku może
    być w takich okolicznosciach uchylony

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-23 22:08:27
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > być w takich okolicznosciach uchylony
    >
    > Sandra
    >
    >Przepraszam Cie,nie bardzo rozumiem,czy moglabys wyjasnic mi to jeszcze
    raz,prosze!

    Dziekuje.julia

  • 4. Data: 2003-06-24 01:07:24
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Jafo <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd7tp5$r6q$...@a...news.tpi.pl...
    > raz,prosze!

    matura koniec nauki nalezałoby podjac dalszą nauke na jakies uczelni a Ty
    wyjeżdżasz do pracy ...zobowiązany do alimentacji dowiaduje sie o tym fakcie
    i natychmiast składa pozew o uchylenie obowiazku uzasadniajac ,ze sie nie
    uczysz ,jestes gdzies tam w swiecie ...sąd uchyla obowiazek alimentacyjny

    Sandra

  • 5. Data: 2003-06-24 06:52:09
    Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > uczysz ,jestes gdzies tam w swiecie ...sąd uchyla obowiazek alimentacyjny

    Jesli zobowiazany do alimentacji nie dowie sie?Nie bede przypadkiem wezwana
    przez sad do okazania papieru w celu udowodnienia dalszej nauki??Kiedy byla
    sprawa,sedzina pytala sie mnie czy bede chciala stud.,wiec mozliwe jest,ze
    beda chcieli sprawdzic?

    dziekuje Ci Sandro!
    pozdrawiam .julia

  • 6. Data: 2003-06-24 10:18:48
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Jafo <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd8sf3$lje$...@a...news.tpi.pl...
    > Jesli zobowiazany do alimentacji nie dowie sie?

    jeśli płaci regulanie to pewnie dalej bedzie realizował postanowienia sądu w
    chwili dowiedzenia się może zwrócić się o zwrot nadpłaconych

    Nie bede przypadkiem wezwana
    > przez sad do okazania papieru w celu udowodnienia dalszej nauki??

    sąd z urzędu nie wzywa chyba , że przy nowym powództwie któreś ze stron

    Kiedy byla
    > sprawa,sedzina pytala sie mnie czy bede chciala stud.,wiec mozliwe jest,ze
    > beda chcieli sprawdzic?

    sąd nie jedynie gdyby wypłacał fundusz , oni wzywają do okazania
    aktualnych zaświadczeń

    Sandra

  • 7. Data: 2003-06-24 14:12:17
    Od: "Jafo" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >

    > Kiedy byla
    >
    > sąd nie jedynie gdyby wypłacał fundusz , oni wzywają do okazania

    pozdrawiam.julia