  • 1. Data: 2003-06-22 15:32:57
    Temat: Spraw urlopu
    Od: "Arek" <b...@t...pl>

    Witam wszystkich Grupowiczów,

    mam taką zagwostkę. Do końca sierpnia mam podpisaną umowę o pracę na czas
    określony. W tym momencie nazbierało mi się 10 dni urlopu. No właśnie. Jak
    to jest z tymi urlopami? Czy mogę sobie rządać urolpu, na który pracodawca
    ma obowiązek mnie wysłać, czy w grę wchodzi ewentualnie jakaś rekompensata
    za niewykorzystany urlop czy też urlop przechodzi mi na następne miejsce
    pracy???

    bardzo dziękuję za wszelką pomoc
    pzd
    Arek

  • 2. Data: 2003-06-22 16:52:12
    Temat: Re: Spraw urlopu
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Arek wrote:
> [...]
    > ewentualnie jakaś rekompensata za niewykorzystany urlop czy też urlop
    > przechodzi mi na następne miejsce pracy???

    Co do zasady urlop powinien byc wykorzystany zgodnie z ustalonym
    planem urlopowym. Jesli pracodawca nie udzieli ci urlopu przed wygasnieciem
    stosunku pracy , lub z innych przyczyn go nie wykorzystasz (np. zwolnienie
    chorobowe) mozesz zadac od niego wyplaty ekwiwalentu.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok