  • 1. Data: 2003-06-22 17:52:21
    Temat: Wazna sprawa Bardzo prosze o pomoc !
    Od: "Kasia" <z...@b...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Przepraszam bardzo za klopot i za prywatne badz co badz sprawy na liscie ,
    ale nie mam sie gdzie zwrocic.
    Mam bardzo wazne dla mnie pytanie i serdecznie prosze o porade ...

    Wyprowadzilam sie z dzieckiem od meza ktory sie nad nami znecal.
    Od ponad roku nie mieszkamy razem.
    W momencie mojego wyjazdu na koncie ( konto jest na nazwisko meza) byla
    pewna kwota pieniedzy ktora chcialam podzielic.
    Maz odmawia . Twierdzi, ze nigdy tych pieniedzy nie zobacze.

    Dowiedzialam sie, ze chce przelac te pieniadze na konto matki i pozbawic
    mnie i naszego syna mojej czesci wspolnego badz co badz majatku.
    Jakie mam szanse aby temu zapobiec?
    Do kogo sie zwrocic?
    Jestem w posiadaniu odrecznego listu w ktorym jego matka dokladnie instruuje
    meza na jakie konto ma przelac pieniadze i jak przeprowadzic operacje zebym
    sie nie dowiedziala.

    Bardzo prosze o pomoc.
    Jestem zrozpaczona...

    Kasia