  • 1. Data: 2003-06-22 16:38:43
    Temat: urlop bezpłatny po zwolnieniu lekarskim - czy można???
    Od: "Halsey" <h...@w...pl>

    Mam pytanie: Pracuję w pewnej firmie od listopada na stanowisku
    kierowniczym. Mam umowę do stycznia 2005 roku. Od marca tego roku jestem na
    zwolnieniu lekarskim. Jak dotąd jest ono ważne do końca czerwca, ale wiem,
    że i tak będzie jeszcze przedłużone na lipiec. Czy mogę powiedzmy w połowie
    lipca (czyli będąc jeszcze na zwolnieniu) poprosić firmę o udzielenie 10-cio
    miesięcznego urlopu bezpłatnego, który zacząłby się następnego dnia po
    wygaśnięciu zwolnienia?
    Proszę o konkretną odpowiedź popartą ewentualnie jakimś przepisem.
    Pozdrawiam!
    Halsey

  • 2. Data: 2003-06-22 16:47:55
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Halsey wrote:
> [...]
    > który zacząłby się następnego dnia po wygaśnięciu zwolnienia?
    > Proszę o konkretną odpowiedź popartą ewentualnie jakimś przepisem.

    Oczywiscie , ze tak . To jest urlop bezplatny i jezeli obie strony
    zgadzaja sie na to, to nie ma zadnego problemu. Pamietaj!Pracodawca moze,
    ale nie musi ci udzielic takiego urlopu. O urlopie bezplatnym traktuja art
    174-175 k.p.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok