    From: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ale się narobiło - kodeks drogowy
    Date: Tue, 31 May 2005 17:37:51 +0200

    wielkość tamtego wątku powoli dochodzi do końca mocy obliczeniowych
    niektórych czytników ;)
    zamieszałem, ale słusznie...
    pewne wypowiedzi spodobały mi sie niezmiernie, inne nie przemówiły do
    mojej logiki (co nie oznacza, że ich nie potrafię stosować)

    jednak zacznijmy po raz kolejny (dla porządku, nie dla bicia piany)

    1. skrzyżowania to ...
    - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich
    połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie
    przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy
    przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową lub
    stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze

    czy tak?
    2. czy "skrzyżowanie o ruchu okrężnym" skrzyżowaniem jest??
    IMHO tak.
    3. czy w związku z planowanym zjazdem w lewo (nie wnikam jak wykonać
    manewr, bo w lewo czasem sie jedzie skręcając 3 razy w prawo)
    przepis o "ustawieniu sie" przy lewej krawędzi rozróżnia jakoś
    "skrzyżowanie" i "skrzyżowanie"????

    --
    regent...
    (...)