    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament rtv - moga czy nie moga [OT]
    Date: Tue, 24 Aug 2004 21:04:29 +0000 (UTC)

    <s...@r...pbz> napisal(a):

    > Eee nie jest tak źle ;)
    > Zawsze możesz co poniedziałek poczytać NIE Jurka U.
    > Merytorycznie, fachowo, dokładnie pisane artykuły - balansujące niemal na
    > granicy prawa - przez tyle lat nie było skazującego wyroku za nierzetelne
    > pisanie, czy też nieprawdę, na pismaków z NIE.
    > IMO - to powinna być obowiązkowa lektura prokuratorów w każdy poniedziałek
    > ;)
    > J.U. nie wnika - wywleka wszelakie brudy ....

    Wiesz, coś w tym jest. Kiedyś 'NIE' uważałem za niemal brukową gazetę,
    przez te ich kurwy, chuje, cipy i tak dalej. Ale tak ostatnio znajomy mi
    toto włożył w rękę i w końcu przeczytałem coś, co nie tchnie bełkotem
    naszych czołowych dzienników i czołowych tygodników ('Wprost' już dawno
    zeszło na psy, a 'Polityka' stoi nad przepaścią i zbiera się do
    wielkiego kroku naprzód).
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie