  • 11. Data: 2010-02-11 15:01:08
    Temat: Re: abonament RTV [was: Kierowcy MZA bez radia]
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek82 wrote:

    > właśnie nie podoba mi się zmuszanie do czegoś,nie oglądam tvp 1,2 i
    > regionalnych więc po co mam płacić, chce mieć wybór,gdzie tu wolność
    > wyboru? Inne stacje utrzymują się z reklam i jakoś żyją a przerwy w
    > filmach już mi nie przeszkadzają trudno da się z tym żyć.

    rozumiesz, ze abonamnet nie jest za ogladanie tvp1 czy 2 tylko za
    posiadanie takowegoż urządzenia?
    Niezależnie od tego co oglądasz. Może ci równie dobrze służyć jako
    podstawka pod akwarium.

  • 12. Data: 2010-02-11 15:02:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    januszek wrote:

    > Dokładnie, posiadany odbiornik nie musi byc IMO nawet sprawny ;P w danym
    > momencie ;)

    nie, no sprawny to musi być.
    jeśli jest niesprawny, to można go spokojnie wyrejestrować.
    Przy czym sama niesprawnosc nie kwalifikuje do niepłacenia. Do
    niepłacenia kawalifikuje wyrejestrowanie odbiornika.

  • 13. Data: 2010-02-11 15:03:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Amir wrote:

    > Czyli muszą coś zmienić bo z roku na rok coraz to mniejsze dochody mają
    > z tyt. tych opłat. :)
    >
    > bo ja raczej nie zgłoszę się jak i nikt z moich znajomych :)

    uwazaj na listonosza przy samochodzie...

  • 14. Data: 2010-02-11 15:29:34
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witek pisze:
    > rozumiesz, ze abonamnet nie jest za ogladanie tvp1 czy 2 tylko za
    > posiadanie takowegoż urządzenia?
    > Niezależnie od tego co oglądasz. Może ci równie dobrze służyć jako
    > podstawka pod akwarium.

    jak dla mnie to rozbój w biały dzień.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-02-11 15:39:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > rozumiesz, ze abonamnet nie jest za ogladanie tvp1 czy 2 tylko za
    > posiadanie takowegoż urządzenia?

    Jak wywnioskowałeś z jego postu, że tego nie rozumie?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-02-11 16:04:21
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > uwazaj na listonosza przy samochodzie...

    ale autko nie na mnie lezy :)

  • 17. Data: 2010-02-11 18:29:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Amir wrote:

    > ale autko nie na mnie lezy :)

    hmm

    abonament placi sie w gospodarstwie domowym,
    fakt, ze wlascicielem np. mieszkania jest ktos inny nie zwalnai cie z
    obowiazku płacenia abonamnetu jesli ty uzytkujesz telewizor.
    Wlascicielem moze byc ktos inny.

    Jesliby to samo przelozyc na samochod....

    wiem, naciagam, ale diabli wiedza co sad w razie czego wymysli.

  • 18. Data: 2010-02-11 20:40:05
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 12:29:25 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >fakt, ze wlascicielem np. mieszkania jest ktos inny nie zwalnai cie z
    >obowiazku płacenia abonamnetu jesli ty uzytkujesz telewizor.
    >Wlascicielem moze byc ktos inny.

    No ludzie! Zdecydujcie się w końcu! Podobno płaci się za posiadanie
    odbiornika, a nie za użytkowanie... Więc skoro ktoś odbiornika
    _nie_posiada_ ... ;-)

    --
    A.

  • 19. Data: 2010-02-11 20:42:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    agent73 wrote:

    > No ludzie! Zdecydujcie się w końcu! Podobno płaci się za posiadanie
    > odbiornika, a nie za użytkowanie... Więc skoro ktoś odbiornika
    > _nie_posiada_ ... ;-)

    posiadanie, a bycie wlascicielem to dwi rozne sprawy.
    Mozesz posiadac cudzy telewizor i to ty jestes zobowiazany do płcenia
    abonamentu. Sorry.

  • 20. Data: 2010-02-11 21:39:17
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > posiadanie, a bycie wlascicielem to dwi rozne sprawy.
    > Mozesz posiadac cudzy telewizor i to ty jestes zobowiazany do płcenia
    > abonamentu. Sorry.

    Nie, jeśli nie masz dostarczonego sygnału TV.

    p.