  • 11. Data: 2014-04-18 19:17:18
    Temat: Re: Żydostwo poluje i łupi Polaków do ostatniego pokolenia
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <liplvi$6hs$1@mx1.internetia.pl>,
    "boukun" <b...@n...pl> wrote:

    [...]
    Znowu zaczynasz, bouken?
    NTG, idyjoto.
    --
    TA

  • 12. Data: 2014-04-19 12:19:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-18 16:39, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > No dobrze, ale jak w takim razie wierzyciel ma odzyskac co jego?

    Nie powinien odzyskać, zaryzykował i przegrał.
    W cywilizowanych realiach jak mam pomysł na biznes a nie mam
    pieniędzy to bank czy inny pożyczkodawca wchodzi ze mną w spółkę.
    W nie cywilizowanych pożycza i jak coś i się stanie to odzyskuje
    pieniądze od moich spadkobierców. Nie jest to sprawiedliwe rozwiązanie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-04-20 21:16:18
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 16:22:41 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
    >
    > nie zdając sobie sprawy o tym i terminy na odrzucenie spadku lub przyjęcie z
    >
    > dobrodziejstwem inwentarza już minęły. Zakładając, że np. zmarły mój szwagier
    >
    > miał duże długi bankowe i żona jego, która żyła w separacji odrzuciła spadek,
    >
    > tak samo jego dzieci, to w tym momencie powołani do spadku są jego mama i
    >
    > siostra (moja żona). Wszyscy dowiedzieli się w tym samym czasie o śmierci męża,
    >
    > ojca, brata itd. Czy żona moja jest powołana do spadku razem z żoną jej zmarłego
    >
    > brata i ze swoją matką, czy dopiero od momentu odrzucenia spadku przez bratową,

    Powiedz sedziemu, ze szwagier mial nieslubne dzieci, to beda musieli zaczac ich
    szukac. Moze cos znajda...

  • 14. Data: 2014-04-26 22:28:54
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 17:06:59 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

    > Jakie są terminy przedawnienia długów (bankowych np.), jak i od kiedy one biegną
    >
    > bądź są wstrzymane?

    Roznie ale nie dluzej niz 3 lata. Biegna od chwili wymagalnosci, czyli np. od chwili
    wypowiedzenia przez bank umowy + termin wypowiedzenia np. 30 dni.

  • 15. Data: 2014-04-26 22:51:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-04-19 12:19, RadoslawF pisze:
> [...]
    > W nie cywilizowanych pożycza i jak coś i się stanie to odzyskuje
    > pieniądze od moich spadkobierców. Nie jest to sprawiedliwe rozwiązanie.
    Ok, a jeśli ja wykonałem paru debilom usługi za które nie zapłacili, są
    obecnie ponoć niewypłacalni, to po prostu zaryzykowałem i przegrałem,
    czy jestem może żydowskim bankiem? A może moje dzieci jeść nie muszą??
    Łatwo się wyciąga łapę po spadek, tylko potem płacz jak w tym spadku są
    długi.

    Maciek