  • 1. Data: 2014-04-16 20:00:13
    Temat: Czy US (nie) obowiązują przepisy ustawo o ochronie danych osobowych?
    Od: Seba <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zostałem "szczęśliwym" posiadaczem zawiadomienia od poborcy skarbowego,
    na zawiadomieniu są moje dane (imię, nazwisko) i dopisane "zaległość
    podatkowa w wys. xxx zł". W/w zawiadomienie poborca zostawił przypięte
    do drzwi i każdy sąsiad mógł je przeczytać/zabrać. Pytanie jak w temacie.

    Seba

  • 2. Data: 2014-04-17 21:52:45
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatkowa w wys. xxx zł". W/w zawiadomienie poborca zostawił przypięte do
    > drzwi i każdy sąsiad mógł je przeczytać/zabrać. Pytanie jak w temacie.

    Wszytko w twoich rękach. Albo wystąpisz ze skargę, albo to olejesz.
    Pozdr.