  • 1. Data: 2014-04-18 15:04:41
    Temat: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: "vicent" <v...@p...com>

    Witam

    W naszym kraju niedługo będzie łatwiej zostać lekarzem niż kierowcą, w
    związku z czym moje zapytanie:
    gdzie można legalnie i w najłatwiejszy sposób wyrobić sobie prawo jazdy w
    Europie? Najlepiej po polsku lub angielsku. Nie interesują mnie jakieś
    szemrane sprawy na Ukrainie czy w Egipcie, jedynie oficjalne metody w
    ramach swobody przepływu osób.
    Pozdrawiam i dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2014-04-19 19:07:08
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-04-18 15:04, vicent pisze:
> [...]
    > w Europie? Najlepiej po polsku lub angielsku. Nie interesują mnie jakieś
    > szemrane sprawy na Ukrainie czy w Egipcie, jedynie oficjalne metody w

    Chocby BRD nie jest tanio ale skutecznie, przy okazji nauczysz sie
    prowadzic auto w cywilizowanej czesci europy i nikt nie bedzie robil z
    ciebie idioty na egzaminie.