  • 1. Data: 2014-04-17 17:48:54
    Temat: Nękające smsy
    Od: z <...@...pl>

    Wiem że nie trzeba było zapisywać się, podawać numeru naciągaczom.
    Siła wyższa. Delikwentka nie posłuchała chociaż prosiłem, ostrzegałem i
    teraz ma ;-)

    Niby nic nadzwyczajnego. Nie zabierają kasy tylko przychodzą smsy z
    propozycjami i ostrzeżeniami
    Ale... treść tych propozycji zaczyna mnie wk...

    "
    Trzymam w ręku KARTĘ Twojego życia. Dziś dam Ci SZANSĘ - jeśli nie
    weźmiesz FATUM ZATRZYMASZ. Zrobisz jak zechcesz! To tylko 1 sms na nr
    73307/3,69 zł reg.wf
    "
    Tylko taki przykład bo są inne też podobnie wyrafinowane.

    Co z tym można zrobić oprócz olania?

    PS.
    Google mi wyrzuciło na początek:
    http://usundane.pl/sms-73307.html
    Ło matko.
    To już jest bezczelność do kwadratu!!!

  • 2. Data: 2014-04-18 23:33:18
    Temat: Re: Nękające smsy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Apr 2014, z wrote:

> [...]
    > reg.wf
    > "
    > Tylko taki przykład bo są inne też podobnie wyrafinowane.

    Może szukać dziury w całym w postaci nękania?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-04-19 11:14:15
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 17:48:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > 73307/3,69 zł reg.wf
    >
    > "
    >
    > Tylko taki przykład bo są inne też podobnie wyrafinowane.

    Ja napisałam mailem do operatora prośbę, by mi zablokował ten nr.
    A potem , przy zmianie tel. sama sobie zablokowałam.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM