  • 1. Data: 2014-04-17 00:04:31
    Temat: Czas na rozpatrzenie reklamacji 14 dni, jak liczone? robocze, kalendarzowe..
    Od: fArmer <b...@g...com>

    Witam

    Reklamuję obuwie, data na zgłoszeniu reklamacyjnym to 1.04.
    Na liście z odmowną odpowiedzią sprzedawcy jest stempel z 15.04. Sprzedawca zdążył w
    ustawowym terminie?

    Nie mogę znaleźć info jak są te 14 dni liczone. Ostateczny termin w którym sprzedawca
    ma się ustosunkować do mojego zgłoszenia to 14.04, 15.04, czy może 21.04?

    Z góry dzieki

  • 2. Data: 2014-04-17 00:38:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 00:04, fArmer pisze:
> [...]
    sprzedawca ma się ustosunkować do mojego zgłoszenia to 14.04, 15.04, czy może 21.04?

    15 kwietnia to ostatni dzień do odpowiedzi.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-04-18 13:28:54
    Od: Marek <c...@d...pl>

    W dniu 2014-04-17 00:38, Liwiusz pisze:
    > 15 kwietnia to ostatni dzień do odpowiedzi.

    Poproszę o podstawę prawną określającą te 14 dni i sposób ich liczenia.

    --
    Marek