  • 21. Data: 2007-08-13 12:02:29
    Temat: Re: Żyd Żyda wpierdolił
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > Co ma wyznanie do polityki? Religia powinna być oddzielona od państwa i
    > wyprowadzona za szkół.

    to czego smucisz?!

  • 22. Data: 2007-08-13 18:33:46
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > Co ma wyznanie do polityki? Religia powinna być oddzielona od państwa i
    > wyprowadzona za szkół.

    No wlasnie. Matrix ci sie zjebal? Moze za duzo alkoholu?
    Jestes alkoholikiem?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 23. Data: 2007-08-13 23:33:46
    Od: poreba <d...@p...pl>

    rezist.com pisze:
    > <ironia>
    > No bo przeciez Chrystus to byl Polak. Spod Pułtuska.
    > </ironia>
    Jakby był Polak, to i katolik. I nie chadzałby do synagogi
    i nie zadawałby się z żydami. I głosiłby nie Królestwo Boże,
    tylko Królestwo Polskie od Może po Może. ;)))

    PS. Chyba się tym paskudztwem od <f9kpm7$fn2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    zaraziłem, czym leczyć Droga Redakcjo?

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2007-08-14 23:42:46
    Od: "sonic" <s...@y...com>

    > i nie zadawałby się z żydami.

    A Chrystus to kto jak nie Zyd?

  • 25. Data: 2007-08-15 00:59:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "sonic" <s...@y...com>

    > A Chrystus to kto jak nie Zyd?

    Rzymianin żydowskiego pochodzenia.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 26. Data: 2007-08-15 10:36:09
    Od: poreba <d...@p...pl>

    sonic pisze:
    > A Chrystus to kto jak nie Zyd?
    No, Galilejczyk?
    BTW na koniec, bo ile można w trollowym wątku głupoty pisać -
    Chrystus był i Żydem, i żydem jednocześnie, przynajmniej za młodu.

    --
    pozdro
    poreba

  • 27. Data: 2007-08-15 19:25:29
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    poreba pisze:
    > No, Galilejczyk?
    > BTW na koniec, bo ile można w trollowym wątku głupoty pisać -
    > Chrystus był i Żydem, i żydem jednocześnie, przynajmniej za młodu.

    Nosz przecież cały czas był Żydem, aż do śmierci, a nawet dłużej ;)
    Chrześcijanie też są przecież Żydami, tylko takimi, którzy twierdzą, że
    Jezus był Mesjaszem.

    Fishman

  • 28. Data: 2007-08-15 22:09:03
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Fishman pisze:

    > Nosz przecież cały czas był Żydem, aż do śmierci, a nawet dłużej ;)
    Toż przecież piszę, że oprócz tego że był Żydem to był _i_ żydem.

    > Chrześcijanie też są przecież Żydami, tylko takimi,
    W pewnym sensie masz rację, z zastrzeżeniem że tylko nie Żydami,
    a żydami (BTW podejście do Mesjasza to najmniejszy problem
    ekumeniczno-teologiczny)

    PS. Załapiesz wreszcie dlaczego b. dużo _P_olaków jest _k_atolikami,
    _R_osjan, _B_ułgarów, _G_reków itd. _p_rawosławnymi,
    a _Ż_ydów- _ż_żydami? Podpowiedź: pisownia w j.polskim nazw narodów i
    wyznawców różnych religii.

    --
    pozdro
    poreba

  • 29. Data: 2007-08-16 02:11:18
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    boukun wrote:
    > Użytkownik "Fishman" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Tak z czystej ciekawości: która partia to nie są Żydzi?
    >
    > Fishman
    >
    > PPN
    > www.polskapartianarodowa.org
    >
    > boukun

    Popatrzcie na wykaz Żydów w/g tejże instytucyi:
    http://tinyurl.com/ysytvs

    właśnie sie dowiedziałem, że BACZYŃSKI był Żydem!

    Lekarz kazał potakiwać?

    --
    Seryozha

  • 30. Data: 2007-08-16 13:36:43
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 04:11:18 +0200, Seryozha napisał(a):

    > Popatrzcie na wykaz Żydów w/g tejże instytucyi:
    > http://tinyurl.com/ysytvs właśnie sie dowiedziałem, że
    > BACZYŃSKI był Żydem!

    Bo ta partia szerzy krypto-krypto-krypto-syjonizm.

    Wyjaśnię Ci to na przykładzie ze starego szmoncesu.

    Podczas podróży w wagonie kolejowym wywiązała się dyskusja o
    wkładzie różnych narodów w rozwój naszej cywilizacji i
    kultury. Siedzący w kącie stary Żyd w chałacie począł
    twierdzić, że wszystkie odkrycia, dokonania, arcydzieła to
    zasługa jego współbraci. Przy Einsteinie i Rubinsteinie to
    jeszcze przeszło i towarzystwo przyznało mu rację. Jednak
    gdy przy wyliczaniu 'wielkich' począł komentować - Newton:
    Żyd, jaki goj dałby dziecku na imię Izaak?, Homer: Żyd, jego
    dziad przypłynął z Palestyny z tranportem oliwy, Napoleon:
    Żyd, w prostej linii potomek osiadłych na Korsyce
    uciekinierów z Kordoby. Nie pomagały argumenta historyczne,
    wskazywanie faktów. Stary uparcie wskazywał na żydowskie
    korzenie nawet papieży, wspomniano o Mickiewiczu: Żyd,
    przechrzczony, o Kościuszce: Żyd, jego pradziad nabył
    szlachectwo dzięki dochodom z arendy, marszałek Piłsudski:
    Żyd, po swej matce oczywiście - to było już za wiele. W
    końcu ktoś ogarnięty niemocą w próbach tłumaczenia
    oczywistości z rezygnacją i oburzeniem zakrzyknął:
    Jezus-Maria! Co Żyd skwitował: też Żydzi, spod Nazaretu, w
    Palestynie.

    NMSP ;))) -wybaczcie

    --
    pozdro