  • 11. Data: 2007-08-12 11:26:03
    Temat: Re: Żyd Żyda wpierdolił
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> napisał w wiadomości
    news:f9mqj5$6if$1@inews.gazeta.pl...

    > A i tak oszuści. Pierwszy raz wszedłem na tą stronę i w sondzie pt." Jaka
    > partię popierasz" zaznaczyłem inną niż PPN. I oczywiście pokazał mi się
    > komunikat: "otrzymaliśmy już dzisiaj Twój głos w tej sondzie." Wyników
    > sondy też nie pokazują, bo okazałoby się, że PPN ma 100 % głosów poparcia.
    > ZiPi

    Nie bardzo chce mi sie wierzyć. Kiedyś kliknąłem na PPN i później, jak
    chciałem ponownie, to otrzymałem właśnie ten komunikat: "otrzymaliśmy już
    dzisiaj Twój głos w tej sondzie." Mi wyświetla 66,9 %.

    boukun

  • 12. Data: 2007-08-12 11:55:23
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Zbyszek ZiPi napisał:

    > A i tak oszuści. Pierwszy raz wszedłem na tą stronę i w sondzie pt."
    > Jaka partię popierasz" zaznaczyłem inną niż PPN. I oczywiście pokazał mi
    > się komunikat: "otrzymaliśmy już dzisiaj Twój głos w tej sondzie."

    Bo tę sonde przygotował jakis programista o slusznych przekonaniach.

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2007-08-12 15:02:07
    Od: poreba <d...@p...pl>

    boukun pisze:

    > PPN
    > www.polskapartianarodowa.org
    Oszustwo, partia odwołuje się w programie do wartości
    jakiejś postjudaistycznej religii - zapewne sami Żydzi ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2007-08-12 18:08:33
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Oszustwo, partia odwołuje się w programie do wartości
    > jakiejś postjudaistycznej religii - zapewne sami Żydzi ;)

    <ironia>

    No bo przeciez Chrystus to byl Polak. Spod Pułtuska.

    </ironia>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 15. Data: 2007-08-12 19:28:54
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    boukun pisze:

> [...]
    Oszustwo, partia odwołuje się w programie do wartości
    jakiejś postjudaistycznej religii - zapewne sami Żydzi ;)

    Dzisiaj jak ktoś otwarcie będzie odżegnywał się od żydowskiej religii, to
    już na starcie jest przegrany. Trzymają fason po prostu.

    boukun

  • 16. Data: 2007-08-12 19:52:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > Tak z czystej ciekawości: która partia to nie są Żydzi?
    > PPN

    Jak to? Przecież wiadomo, że babcia ze strony stryjka przewodniczącego
    PPN była obrzezana! PPN to Żydzi!

    Wiesz co? Zaskoczę i pewnie zniesmaczę cię teraz... jak dla mnie Żydzi
    mogą rządzić tym krajem, zagłosowałbym na prezydenta Żyda jeżeli miałby
    jakiś rozsądny program... Ogólnie Żydzi, Chrześcijanie, Muzułmanie bez
    różnicy dla mnie... mnie to nie przeszkadza :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 17. Data: 2007-08-12 23:49:42
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    PlaMa pisze:

    > Ogólnie Żydzi, Chrześcijanie, Muzułmanie bez
    > różnicy dla mnie... mnie to nie przeszkadza :)

    Bo jesteś normalny w przeciwieństwie do wątkotwórcy.

    A i tak uważam, że dyskusje z intelektualnymi wymiocinami powinny być
    prowadzone na pl.soc.polityka.

  • 18. Data: 2007-08-13 08:23:14
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo jesteś normalny w przeciwieństwie do wątkotwórcy.
    >
    > A i tak uważam, że dyskusje z intelektualnymi wymiocinami powinny być
    > prowadzone na pl.soc.polityka.

    A nienormalny wycina konkluzje tekstu, a mianowicie, że "Żydzi dla mnie mogą
    rządzić tym krajem". Niektórzy tak mają, szczególnie jak urodzili się już
    niewolnikami systemu.

    boukun

  • 19. Data: 2007-08-13 11:05:43
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > A nienormalny wycina konkluzje tekstu, a mianowicie, że "Żydzi dla mnie mogą
    > rządzić tym krajem". Niektórzy tak mają, szczególnie jak urodzili się już
    > niewolnikami systemu.

    buahahaha.. jesteś małym smutnym człowieczkiem :)
    Żal mi ciebie :)

    Tak! Żydzi mogą według mnie zajmować najważniejsze funkcje w tym kraju,
    podobnie jak inne wyznania. Nie wycinaj nic z kontekstu tym razem, co? :)

    A! BTW. nie czuję się ofiara systemu, chodź widzę, że odpisuje ofiarze
    złego wychowania, bez miłości, bez tolerancji, ale za to z dużą ilością
    pasów.

    Przyznaj się, Twoi rodzice nie okazywali ci miłości, prawda?
    Prawdopodobnie nawet nie czuli jej do ciebie. Wychowałeś się pewnie w
    typowej katolickiej rodzinie, czyli 10 dzieci, których tak na prawdę
    nikt nie chciał.
    Chcąc przypodobać się rodzicom, chcąc znaleźć u nich chociaż namiastkę
    jakiś uczuć pod postacią akceptacji, postanowiłeś prześcignąć ich w
    nienawiści do Żydów, gejów i cyklistów.
    W sumie żal mi ciebie, jesteś po prostu ofiarą patologicznego
    środowiska, wprawdzie geny masz już spaprane (nie mnóż się proszę), ale
    wychowanie w normalnym domu może nie spaprało by cię tak bardzo jak to
    co teraz widzimy...

    > boukun

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 20. Data: 2007-08-13 11:28:13
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > buahahaha.. jesteś małym smutnym człowieczkiem :)
    > Żal mi ciebie :)
    >
    > Tak! Żydzi mogą według mnie zajmować najważniejsze funkcje w tym kraju,
    > podobnie jak inne wyznania.

    Co ma wyznanie do polityki? Religia powinna być oddzielona od państwa i
    wyprowadzona za szkół.

    boukun