  • 31. Data: 2007-08-16 21:59:33
    Temat: Re: Żyd Żyda wpierdolił
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    poreba wrote:

    > Bo ta partia szerzy krypto-krypto-krypto-syjonizm.

    mnie już nie o to nawet chodzi czy K.K.Baczyński posiadał jakieś korzenie
    żydowskie czy nie - tylko CO Z TEGO?!!

    jego patriotyzm i SZCZERY wkład do kultury POLSKIEJ nie budzi chyba niczyjej
    (prawie :P ) wątpliwości...?

    tym gorzej dla takiej popier..onej listy, i takiej śmiesznej partyi

    --
    Seryozha

  • 32. Data: 2007-08-21 14:42:27
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 23:59:33 +0200, Seryozha napisał(a):

    > mnie już nie o to nawet chodzi czy K.K.Baczyński
    > posiadał jakieś korzenie żydowskie czy nie -
    Bo nie masz właściwej perspektywy na świat - przez wizjer
    izolatki z miękkimi ścianami ;)

    > jego patriotyzm i SZCZERY wkład do kultury
    Poważnie: mnie nawet ew. nie/szczerość nie obchodzi.
    Nawet kanalia może stworzyć arcydzieło,
    Czy gdy czytasz 'Idiotę' przeszkadza Ci
    co autor myślał, mówił i pisał o Polakach?

    > tym gorzej dla takiej popier..onej listy,
    > i takiej śmiesznej partyi
    Co to tego, że im gorzej to zgoda.
    Ze śmiesznością bym się wstrzymał.
    To tylko z pozoru jest śmieszne,
    to jest groźne, bo ślepa nienawiść
    strzaszliwie zaraźliwa...

    --
    pozdro
    poreba

  • 33. Data: 2007-08-22 20:00:03
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    poreba wrote:
> [...]
    > Nawet kanalia może stworzyć arcydzieło,
    > Czy gdy czytasz 'Idiotę' przeszkadza Ci
    > co autor myślał, mówił i pisał o Polakach?

    tylko podkreślmy fakt, że tu chodziło o "idiotę" (pisanego w cudzysłowiu)
    co akurat się kłoci z Twoją poprzednią uwagą

    więc... może zdecyduj się!

    --
    Seryozha