  • 1. Data: 2007-08-11 16:49:53
    Temat: Żyd Żyda wpierdolił
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Taki niby chłopek roztropek, a poniewiera i ośmiesza (oni zawsze byli
    śmieszni) pseudo-prawników z PiSu jak szmaciarzy.

    Oczywiście, że min. Ziobro powinien zostać zdymisjonowany. Tu nie ma żadnej
    różnicy w tym, co powiedział o jego donosie Lepper, a tym, co Lepperowi
    zarzucał premier Kaczyński. W przypadku Leppera, prokuratura wogóle się nie
    spieszy z postawieniem mu jakichkolwiek zarzutów, a premier zdawał się
    wszystko wiedzieć lepiej i podstawą dla niego do zdymisjonowania byłego
    ministra rolnictwa było samo jego własne "podejrzenie". Teraz mamy z jawnym
    zarzutem popełnienia przez ministra sprawiedliwości przestępstwa ujawnienia
    tajemnicy "mafijnej" i podejrzenie jest aż nadto wiarygodne. Premier z min.
    sprawiedliwości dostali takiej obstrukcji, że chcieliby zamiast odwołania
    min. Ziobro, w trybie doraźnym przeprowadzenia śledztwa.

    Pierwszeństwo ma Lepper panie Kaczyński i śledztwo komisyjne w sprawie
    mafijnej akcji CBA.

    Poza tym PiS łamie prawo wyborcze, od dłuższego czasu emitując w swojej
    prywatnej TVP spoty wyborcze swojej organizacji przestępczej i to w
    sytuacji, gdy wybory takie planowali na jesień. Jaki cudzoziemiec finansuje
    tę ich kampanię? A może finansują telewidzowie abonamentem RTV? Myślę, że i
    tę sprawę w niedługim czasie wyjaśni się.

    boukun

  • 2. Data: 2007-08-11 17:52:08
    Temat: Re: Żyd Żyda wpierdolił
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    Zmień lekarza, bo ten cię oszukuje

  • 3. Data: 2007-08-11 18:18:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zmień lekarza, bo ten cię oszukuje

    Nie chodzę na szczęście wogóle po lekarzach.

    boukun

  • 4. Data: 2007-08-11 19:46:09
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message

    > Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

    > Nie chodzę na szczęście wogóle po lekarzach.
    >
    > boukun

    Moze powinienes sie wybrac?

  • 5. Data: 2007-08-11 20:11:34
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > "boukun" <b...@n...pl> wrote in message

    > Moze powinienes sie wybrac?

    Pójdę jako ostatni.

    boukun

  • 6. Data: 2007-08-11 20:45:49
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Pójdę jako ostatni.

    Przeciez zdrowy jestes, nie? Na pismie Ci dali :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 7. Data: 2007-08-11 21:41:22
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik boukun napisał:
    > Taki niby chłopek roztropek, a poniewiera i ośmiesza (oni zawsze byli
    > śmieszni) pseudo-prawników z PiSu jak szmaciarzy.

    A poza tym to Balcerowicz musi odejsc...

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2007-08-12 09:44:01
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    Tak z czystej ciekawości: która partia to nie są Żydzi?

    Fishman

  • 9. Data: 2007-08-12 10:41:09
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Fishman" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    Tak z czystej ciekawości: która partia to nie są Żydzi?

    Fishman

    PPN
    www.polskapartianarodowa.org

    boukun

  • 10. Data: 2007-08-12 11:23:12
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > PPN
    > www.polskapartianarodowa.org
    > boukun
    A i tak oszuści. Pierwszy raz wszedłem na tą stronę i w sondzie pt." Jaka
    partię popierasz" zaznaczyłem inną niż PPN. I oczywiście pokazał mi się
    komunikat: "otrzymaliśmy już dzisiaj Twój głos w tej sondzie." Wyników sondy
    też nie pokazują, bo okazałoby się, że PPN ma 100 % głosów poparcia.
    ZiPi