  • 31. Data: 2015-04-09 14:27:23
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    W dniu 2015-04-09 o 09:18, Liwiusz pisze:

    > Źle znalazłeś.

    To sobie poczytaj ze e-book jest usługą

    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/354905,za_e_
    book_vat_jak_za_usluge_a_nie_jak_za_towar.html

  • 32. Data: 2015-04-09 14:49:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 14:27, Mikołaj pisze:

    > To sobie poczytaj ze e-book jest usługą

    Źle zrozumiałeś - nie chodzi o to, że ebook nie jest usługą (zresztą
    uznanie czegoś wg VAT za usługę nie oznacza, że jest to usługa), tylko
    że do braku możliwości zwrotu bycie usługą to jeszcze za mało.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-04-09 14:56:51
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    > Źle zrozumiałeś - nie chodzi o to, że ebook nie jest usługą (zresztą
    > uznanie czegoś wg VAT za usługę nie oznacza, że jest to usługa), tylko
    > że do braku możliwości zwrotu bycie usługą to jeszcze za mało.

    Jeśli chodzi o możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, o ochronie
    niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
    przez produkt niebezpieczny konsumentowi nie przysługuje prawo
    odstąpienia od umowy zawartej przez Internet w razie świadczeń, które z
    uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. Takim świadczeniem jest
    m.in. wysyłka aplikacji drogą elektroniczną. Sprzedawca nie ma
    gwarancji, że aplikacja ta nie zostanie wykorzystana przez Kupującego,
    gdyż Kupujący ma dostęp do treści aplikacji niezwłocznie po otrzymaniu
    przesyłki drogą elektroniczną.

  • 34. Data: 2015-04-09 15:03:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 14:56, Mikołaj pisze:

> [...]
    > gwarancji, że aplikacja ta nie zostanie wykorzystana przez Kupującego,
    > gdyż Kupujący ma dostęp do treści aplikacji niezwłocznie po otrzymaniu

    Czerpiesz wiedzę ze starego i nieaktualnego stanu prawnego (cytowany
    artykuł: 2009 rok, dawno wymarły dinozaur).

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2015-04-09 15:06:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 14:56, Mikołaj pisze:

> [...]
    > gwarancji, że aplikacja ta nie zostanie wykorzystana przez Kupującego,
    > gdyż Kupujący ma dostęp do treści aplikacji niezwłocznie po otrzymaniu

    http://swiatczytnikow.pl/przygotujcie-sie-na-zmiany-
    w-polskich-ksiegarniach-i-nie-tylko-juz-od-25-grudni
    a/
    http://supermarket.blox.pl/2014/12/Bubel-w-ustawie-E
    -booka-mozesz-przeczytac-po-14.html
    http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstap
    ienia-od-umowy/wylaczenia-prawa-do-odstapienia/

    Więc jeśli nie zrezygnowała ta osoba z możliwości odstąpienia od umowy,
    to masz problem... Podpierasz się nieaktualnym tekstem...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/art/geekwkorpo,20.html

  • 36. Data: 2015-04-09 15:50:35
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    Wy macie problem :) Mam znajomego w UOKiK - nie ma możliwości
    odstapienia od umowy jeżeli wysyłka odbywa sie na maila za zgodą
    kupującego :) A jak czytam to nastapiła zgoda w innm wypadku by nie dostała

  • 37. Data: 2015-04-09 15:52:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 15:50, Mikołaj pisze:
    > Wy macie problem :) Mam znajomego w UOKiK - nie ma możliwości
    > odstapienia od umowy jeżeli wysyłka odbywa sie na maila za zgodą
    > kupującego :) A jak czytam to nastapiła zgoda w innm wypadku by nie dostała

    Nawet jak zmyślasz, to jesteś niewiarygodny.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2015-04-09 15:54:35
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    W sumie pisze w 1 punkcie

    http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstap
    ienia-od-umowy/wylaczenia-prawa-do-odstapienia/

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
    wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został
    poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia
    od umowy - np. korepetycje udzielane przez internet;

  • 39. Data: 2015-04-09 16:01:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 15:54, Mikołaj pisze:
> [...]
    > poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia
    > od umowy - np. korepetycje udzielane przez internet;

    Zatem potwierdzasz, że się myliłeś?

    Wyraźnie jest napisane, że warunkiem braku prawa do odstąpienia jest
    poinformowanie konsumenta o utracie prawa do odstąpienia, a nie sama
    wysyłka na maila.

    Wysyłka na maila bez odebrania zgody na utratę prawa do odstąpienia
    powoduje istnienie prawa do odstąpienia

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2015-04-09 16:03:55
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    haaa zażyłem was i nie macie co pisać :))) 1 punkt UOIKIK :)

    papa :)

    ps. liwiusz idz pojezdzij na wrotkach, albo zajmij żoną - w sumie chyba
    jej nie masz bo na prawie sie nie znasz