  • 61. Data: 2007-05-06 10:38:12
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 09:27
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1k01l$lqj$1@inews.gazeta.pl>):

    > Mów za siebie i nie używaj wielkich słów*.

    Albowiem?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeżeli wyślesz list na adres: b...@e...pl to nie dojdzie do mnie,
    tylko do jednego takiego spamera.

  • 62. Data: 2007-05-06 10:43:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1k0ei$mu4$1@inews.gazeta.pl krys <k...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Mógłbyś darować sobie epitety. One świadczą o Tobie, nie o porąbańcach,
    > bałwanach i innych degeneratach.
    Byłbym nieuczciwy gdybym zataił, iż twoje zdanie w tej kwestii (jak i w
    dowolnej innej zresztą) nie ma dla mnie jakiegokolwiek znaczenia.
    Kretyn jest kretynem, bez względu na to, czy kogoś to określenie razi, czy
    nie.

    > Mam nadzieję, że nie jesteś
    > nauczycielem...
    Jest takie znane przysłowie o matce i nadziei. Pasuje jak ulał.
    A na przysłowia nie można się obrażać - są wszak mądrością narodu.

    --
    Jotte

  • 63. Data: 2007-05-06 10:44:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1in5m$7j4$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie używaj słów, których nie rozumiesz ...
    Weź no sobie gdzieś korki z myślenia.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2007-05-06 10:51:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Weź no sobie gdzieś korki z myślenia.

    Szkoda pieniędzy na korki, skoro nauczycielami (jak tu sugerują) są tacy
    jak ty ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 65. Data: 2007-05-06 11:00:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1kc1f$dd7$3@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Szkoda pieniędzy na korki, skoro nauczycielami (jak tu sugerują) są tacy
    > jak ty ...
    W nauczyciela to byś mocno przeinwestował. Żeby ci pomóc wystarczy jakiś
    początkujący studencina, albo i licealista. Zrób jak mówię - ty skorzystasz,
    on dorobi.
    --
    Jotte

  • 66. Data: 2007-05-06 11:02:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Albowiem?

    Albowiem na przyjkład ja dowcipJottego zrozumiałam, czyli Twoje "nikt"
    już jest kłamstwem. No i nie wiem, czy masz upoważnienie, żeby
    wypowiadać się za "wszystkich".

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 67. Data: 2007-05-06 11:07:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:f1k0ei$mu4$1@inews.gazeta.pl krys

    > Byłbym nieuczciwy gdybym zataił, iż twoje zdanie w tej kwestii (jak i
    > w dowolnej innej zresztą) nie ma dla mnie jakiegokolwiek znaczenia.

    No cóz, mi tam też kalafiorem zwisa, jaką sobie opinię swoim zachowaniem
    wystawiasz.
> [...]

    > Jest takie znane przysłowie o matce i nadziei. Pasuje jak ulał.
    > A na przysłowia nie można się obrażać - są wszak mądrością narodu.

    No, to nie życzę Ci, żebyś z takimi epitetami wyskoczył do swoich
    uczniów ( zakładając, że są nieletni) i trafił na taką matkę jak ja -
    przekonałbyś się, że pewien poziom kultury w relacjach międzyludzkich
    może być jednak wymagany.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 68. Data: 2007-05-06 11:08:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krys pisze:

    > Albowiem na przyjkład ja dowcip Jottego zrozumiałam,

    Myślę że sie przeceniasz.
    To początkowo wcale nie był dowcip, tylko głupie stanowisko, które stało
    się dowcipem, bo krytyce ...
    Pierwotny post jest na tyle sensowny, że dało się na niego udzielić
    sensownej odpowiedzi i dlatego późniejsza argumentacja
    "... Odpowiedziałem, jak odpowiedziałem, bo pytający wątkoczyńca nie dał
    sobie rady z precyzyjnym sformułowaniem pytania. Wyjaśnię ciężej
    jarzącym - on nie zapytał o możliwość odzyskania wyłożonej kasy po
    zwrocie towaru, tylko o samą możliwość zwrotu (czytać posty uważnie i ze
    zrozumieniem) i na to odpowiedziałem..." przeknuje tylko naiwnych.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 69. Data: 2007-05-06 11:13:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Myślę że sie przeceniasz.
    > To początkowo wcale nie był dowcip, tylko głupie stanowisko, które
    > stało się dowcipem, bo krytyce ...

    A ja myślę, że po prostu nie masz poczucia humoru i dlatego nie widzisz
    ironii.

    >[...] tylko o samą możliwość zwrotu (czytać posty uważnie i
    > ze zrozumieniem) i na to odpowiedziałem..." przeknuje tylko naiwnych.

    Przyczepił sie do precyzji wypowiedzi, miał prawo. A pytający faktycznie
    pytał tylko o zwrot, nic o kasie za towar nie pisał.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 70. Data: 2007-05-06 11:46:19
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny.. [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1kcte$rh6$1@inews.gazeta.pl krys <k...@p...onet.pl>
    pisze:

    > No cóz, mi tam też kalafiorem zwisa, jaką sobie opinię swoim zachowaniem
    > wystawiasz.
    Dbam o swoją opinię, ale nie u wszystkich i nie u byle kogo. Nie ma sensu
    przejmowanie się każdym kto myśli, że ma jakieś zdanie i wydaje mu się, że
    jest istotny. Ograniczam zatem swoje starania do bardzo wąskiej grupy ludzi,
    których cenię i szanuję za rozum, charakter, postawę. Ludzi, którzy są dla
    mnie w jakiejś mierze/dziedzinie autorytetami.
    Ty robisz inaczej? Zabiegasz, żeby cię wszyscy lubili?

> [...]
    > uczniów ( zakładając, że są nieletni) i trafił na taką matkę jak ja -
    > przekonałbyś się, że pewien poziom kultury w relacjach międzyludzkich
    Mylisz się co do swoich możliwości jako rodzica - wierz mi.
    Nonsensowne mamuśki (tatuśków też) dyscyplinuje się szybko i zdecydowanie, a
    ich wyskoki i zapędy pacyfikuje na wstępie. To prosta sprawa (przynajmniej
    dla mnie, ale ja mam bardzo ubogą praktykę w prostowaniu fochów rodziców).
    W kontaktach międzyludzkich konieczny jest przede wszystkim (IMO) pewien
    poziom inteligencji zapewniającej wzajemne zrozumienie i dystans.
    Przemyślenie tego szczególnie ci polecam.
    W moim przekonaniu przedkładanie formy nad treść w zasadzie dyskwalifikuje
    interlokutora jako wartego dyskusji.

    --
    Jotte