  • 51. Data: 2007-05-05 18:31:45
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 5 maja 2007 20:24
    (autor s...@a...pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1ii4n$dhd$1@news.onet.pl>):

    > Może warto przełożyć to na język polski: Ty masz ZAWSZE prawo zwrócić

    Nie jest prawdą jakoby. Raczej ,,poza pewnymi przypadkami, masz prawo
    próbować zwracać''. Oczywiście nie chodzi o prawo jotta^W dresa. W każdym
    razie, dowcip rynsztokowy w temacie zwracania poprzez przewód pokarmowy
    jottemu wyszedł dość poniżej średniej.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeżeli wyślesz list na adres: b...@e...pl to nie dojdzie do mnie,
    tylko do jednego takiego spamera.

  • 52. Data: 2007-05-05 18:32:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1iiep$j7r$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > "Prawo" któremu nie odpowiada "obowiązek" drugiej strony nie jest żadnym
    > prawem ...
    To już kompletna degrengolada...

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2007-05-05 18:36:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1ii57$ci5$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Z pełną wzajemnością.....
    To akurat mam w dupie, cóż byś mógł zresztą po moim dictum napisać,
    chłopino?

    > Co więcej, poniższe słowa:
    > odnoszą się idealnie do ciebie.
    To tylko twoje zdanie. Kompletnie nieistotne.

    > Najgorzej, że na tym się nie kończy i że
    > dodatkowo wyziera z nich kaczyzm i oszołomizm oraz obraz Idealnego
    > Niszczyciela Młodzieży :(
    Miałem i mam cię za durnia (jak napisałem). Ale to niepełny osąd, jak się
    okazuje. Ty jesteś jeszcze zwyczajnie kopnięty, Śmiejek.

    > Wybaczamy wybaczamy.
    O, szlachetny! A jak ci wybaczyć, że z tą swoja spaczoną osobowością (vide
    choćby sygnaturki), brakiem wiedzy i upośledzonym myśleniem z dziećmi
    pracujesz?
    Czy rodzice znają treść twoich wypowiedzi? Może pozinni poznać?

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2007-05-05 18:54:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1iicd$ci5$3@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > A nie, niestety nigdzie nie znalazłem ośrodka dla Anonimowych
    > Abstynentów
    A po co ci on?

    > i od lat moje próby podjęcia picia alkoholu spełzają na
    > niczym.
    Jak się chleje to nie można próbować zwyczajnie pić. Trzeba po prostu
    przestać całkowicie.
    Zrób z tym coś, zanim się wykończysz, to moja rada - całkiem za darmo.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2007-05-05 19:39:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 5 maja 2007 20:54
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1ijsa$84n$1@news.dialog.net.pl>):

    > Jak się chleje to nie można próbować zwyczajnie pić. Trzeba po prostu
    > przestać całkowicie.

    No to skoro to wiesz, to czemu Ci się nie udaje ciągle?

  • 56. Data: 2007-05-05 19:49:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > To już kompletna degrengolada...

    Nie używaj słów, których nie rozumiesz ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 57. Data: 2007-05-05 21:51:49
    Od: "cddavd" <c...@i...pl>

    > To nieprawda. _Zawsze_ masz możliwość zwrócenia towaru, zarówno podając
    > przyczynę, jak i nie podając jej. Co ciekawe możliwość dokonania zwrotu bez
    > względu na przyczynę dotyczy również towarów będących artykułami spożywczymi
    > (żywność) już _po_ dokonaniu aktu konsumpcji (tu rozumianego jako wprowadzenie
    > do przewodu pokarmowego).
    > Zaznaczyć jednak należy, że dokonanie zwrotu towaru w żaden sposób nie
    > implikuje - co oczywiste - zwrotu zapłaty. Niemniej - zwracaj, jeśli tylko
    > zechcesz, możliwość masz.

    zgodze sie z przedmówcą

    pozdrawiam

  • 58. Data: 2007-05-06 07:27:48
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Ojejku, nikt cię nie zrozumiał i musisz się podbudować?

    Mów za siebie i nie używaj wielkich słów*.

    * zawsze, nigdy, wszyscy, nikt...
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 59. Data: 2007-05-06 07:34:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jotte napisał(a):
    A tu ni z tego, ni z owego jakiś bałwan nazywa
    > mnie degeneratem, inny głupek zwierza się że skonfigurował sobie swój
    > czytnik news z filtrem na mnie, jakiś kretyn mi współczuje (czego, to
    > nie wiem) itd. Czy ja mam porąbane poczucie humoru, czy czytają mnie
    > porąbańcy? A zresztą - co mnie to właściwie obchodzi?

    Mógłbyś darować sobie epitety. One świadczą o Tobie, nie o porąbańcach,
    bałwanach i innych degeneratach. Mam nadzieję, że nie jesteś
    nauczycielem...

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 60. Data: 2007-05-06 10:37:36
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 09:34
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1k0ei$mu4$1@inews.gazeta.pl>):

    > Mógłbyś darować sobie epitety. One świadczą o Tobie, nie o porąbańcach,
    > bałwanach i innych degeneratach. Mam nadzieję, że nie jesteś
    > nauczycielem...

    No właśnie niestety jest i dlatego tak go nie lubię, bo mi dzieci żal.
    Od miesięcy jak nie od lat, na grupach wyraża swoje antyopinie o świecie i
    pokazuje jak bardzo nie nadaje się do zawodu :( I to jest przykre.