  • 1. Data: 2002-01-24 13:55:47
    Temat: Zwrot podatku - przeróbka instalacji elektrycznej
    Od: "slaweks" <s...@v...pl>

    Witam!
    Niedawno na zasadzie spadkowej stałem się posiadaczem działki
    budowlanej, na której stoi budynek mieszkalny (nie jestem tam zameldowany).
    Odwiedziła mnie kontrola z Zakładu Energetycznego i specjalista
    stwierdził, że projekt instalacji jest niezgodny z bieżącymi normami, po
    czym zaplombował bezpiecznik i nakazał jak najszybszą przebudowę
    instalacji.
    Przebudowa instalacji ma się odbywać po mojej stronie przyłącza (a nie ZE),
    więc
    pełny koszt ponoszę ja (chyba że jest inaczej).
    P Y T A N I E
    Czy mam prawo do jakiejkolwiek ulgi z tytułu wspomnianej przebudowy
    instalacji elektrycznej.
    Dodam również, że w momencie kontroli instalacji przez Zakład Energetyczny,
    obowiązywała jeszcze umowa na dostawę energii z poprzednim właścicielem.

    Sławek.