  • 1. Data: 2002-01-24 11:15:40
    Temat: Jak odzyskac pensje
    Od: "Barbara Maciag" <b...@i...com.pl>

    Pracodawca nie wypłacił mi pensji, uzyskałam już wyrok z sądu pracy na moją
    korzyść, komornik wział się do pracy i ściągania mojego wynagrodzenia, ale
    "utknał". Spółka nie ma siedziby i majątku, obecnie zatrudniony jest tylko
    prezes. Główny udziałowiec spółki i dotychczasowy największy jej dłużnik to
    Apexim SA, który upada.
    Czy mógłby mi ktoś poradzić jak odzyskać moje pieniadze?
    BM

  • 2. Data: 2002-01-24 16:02:08
    Temat: Re: Jak odzyskac pensje
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

> [...]
    > Apexim SA, który upada.
    > Czy mógłby mi ktoś poradzić jak odzyskać moje pieniadze?

    Fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych czy jak to się tam nazywa.
    W ostatecznosci Prezes odpowiada osobiście za nie wypłacanie pensji.

  • 3. Data: 2002-01-24 16:12:45
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a2pbb3$d4$1@news.tpi.pl>, "Zbyszek \(PL\)"
    <a...@i...pl> says...

    > moją
    >
    > Fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych czy jak to się tam nazywa.
    > W ostatecznosci Prezes odpowiada osobiście za nie wypłacanie pensji.

    A podstawa prawna tej odpowiedzialnosci Prezesa to jaka?

    Leszek

  • 4. Data: 2002-01-25 08:19:18
    Od: "Barbara Maciag" <b...@i...com.pl>

    Jak dowiedziałam się od komornika, z funduszu świadczeń gwarantowanych można
    odzyskać małą część pieniędzy. Poza tym wg niego dawno jest pusty i nawet
    może zostać zlikwidowany w niedługim czasie. Pierwszeństwo w wyplatach
    miały zwolnienia grupowe w byłych firmach państwowych.

  • 5. Data: 2002-01-29 20:06:46
    Od: "Zbyszek \(PL\)" <a...@i...pl>

    > A podstawa prawna tej odpowiedzialnosci Prezesa to jaka?
    >
    > Leszek

    W postępowaniu upadłościowym jeśli za późno zgłosił upadłość czyli brak
    dostatecznych środków na postępowanie upadłościowe itd. trudne do
    udowodnienia w praktyce ale upierdliwe (chyba że gość ma praktykę i stalowe
    nerwy)

    Zbyszek